Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Håller på och pekar om min .se adress från spray till b-one, men jag undrar vad betyder det med initieringsbrev? Står t.ex: "Status...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: nilema
·
R
IT & mobiler e det någon som kan hjälpa mej?? hur får man ner DC++?? :confused: :confused:
Svar
3
· Visningar
764
Senast: raven_82
·
E
IT & mobiler Nu är det konstaterat så nu kan vi gå vidare. Jag behöver hjälp innan jag hamnar på akutpsyk. Tänkte rensa lite bland mina...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: Kiddo
·
E
IT & mobiler Nu är det konstaterat så nu kan vi gå vidare. Jag behöver hjälp innan jag hamnar på akutpsyk. Tänkte rensa lite bland mina...
Svar
4
· Visningar
922
Senast: Kiddo
·
M
IT & mobiler Har nu bestämt mig för att försöka lära mig css en gång för alla. (Kan nästan ingenting nu) Jag vill ha innehållet på sidan i en ruta...
Svar
13
· Visningar
1 089
Senast: Zaga
·
IT & mobiler vad e alla på för server???
Svar
7
· Visningar
1 013
Senast: yew98fq
·
IT & mobiler finns det någon sida där man kan få fram vem som äger ett visst IP nummer?
Svar
1
· Visningar
774
Senast: Bedeviler
·
G
IT & mobiler Håller på att göra en hemsida, har aldrig gjort nån innan..och jag undrar hur man gör länkar?! T.e.x. om man klickar på "Mig" kommer de...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: guldlock
·
N
IT & mobiler Nu har det "flippat" totalt. Efter ca 5 min online på internet (chello bradband) stäner den ner internet. Och ibland innan det kommer...
Svar
10
· Visningar
1 047
N
IT & mobiler Vilket är bästa sättet? Har hört om thumbnails, och RGB-förminskning... Vilket är bäst??
Svar
3
· Visningar
1 431
Senast: CallMeAce
·
T
IT & mobiler Är det någon som kan hjälpa mig tala om hur jag gör visitkort på datorn? Jag har gjort det förut men har precis glömt hur jag gjorde
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Sitter på lånad dator, och är jättesur..:mad: Sen igår har jag inte kunnat vara ute på nätet öht, av den enkla anledningen att ALLA...
Svar
6
· Visningar
905
Senast: Loranga
·
IT & mobiler Jag hade tänkt göra en hemsida, Någon som vet ett bra ställe för nybörjare att börja ?
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Loranga
·
T
IT & mobiler Har fullständigt klart för mig hur den ska se ut och har texten klar men inte bilden. Har jag rätt i att jag inte får ladda ner en bild...
Svar
1
· Visningar
1 182
Senast: Kiddo
·
N
IT & mobiler Det går inte att starta datorn i normalt läge, då något har blivit fel (jag är HELT oskyldig till detta, men åker ändå på reparationen...
Svar
8
· Visningar
2 842
Senast: Grevinnan
·
K
IT & mobiler Jag köper ny hårddisk på fredag, och jag hade tänkt FAT32:a den. Sex nya enheter får jag då. Praktiskt och bra, tycker jag, för då har...
2
Svar
24
· Visningar
2 161
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Ja det har jag försökt mig på :D. Här är mitt första utkast och jag vill jättegärna få lite förslag, kritik och tips! (ska bara vara en...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: voltis
·
C
IT & mobiler Finns det nån sida där man kan ladda ner spel gratis? Letar efter Theme Hospital... :confused:
Svar
2
· Visningar
1 246
Senast: Kiddo
·
P
IT & mobiler Laddade ner msn 6.1 från deras hemsida, men jag lyckas inte installera det. Jag godkänner kraven men när datorn ska börja sportera och...
Svar
3
· Visningar
643
Senast: popeye
·
IT & mobiler Hur skapar man undermenyer till vanliga menyer? Dvs, jag har en meny, klickar på en länk, och flera andra länkval kommer upp under.
Svar
4
· Visningar
909
Senast: Lorelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp