Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
IT & mobiler :confused:¨ till en jpg.fil??? Here it is. http://www.snyggast.se/2201646
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Stereo
·
IT & mobiler Jag undrar över en liten grej. På min hemsida har jag sedan länge tillbaka bilder liggande som jag var medryttare på för ett par år...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Att göra den här bilden mindre (100*50) och så den är under 6 Kb? Den e gigantisk nu...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: jerseyko
·
K
IT & mobiler Vart kan man lägga ut dom på nätet? Till vanliga bilder finns det ju fotoalbum på nätet som man kan lägga ut bilder på. Men nu undrar...
Svar
3
· Visningar
625
Senast: spoff
·
O
IT & mobiler Hur gör man en hemsida??? Behöver man nått särskillt program på datan eller...??? :confused: :confused:
Svar
1
· Visningar
975
Senast: jerseyko
·
N
IT & mobiler Finns det något mer ställe som tex has.it? Där man kan göra en hemsida med "deras" adress.. alltså tex has.it/Neisti Neisti.has.it? Vill...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Ungarna har lånat en av våra datorer och haft med sig den på nätverkslan nu i helgen. De hade alla spel utom ett innan så de har inte...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Miran
·
IT & mobiler om det går o se det här http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=143876595&ran=3414
Svar
13
· Visningar
1 001
Senast: Salonikel
·
IT & mobiler SKulle någon vänlig själ vilja förklara för mej hur man kan ändra bildstorlek på bilder i datorn? de är så stora att de blir otympliga...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Hur gör man det? Dvs hur kan jag få allt det som visas på skärmen till en bild?
Svar
3
· Visningar
805
Senast: loveponies
·
N
IT & mobiler Tss.. skrev typ en sån här tråd alldeles nyss.. men den försvann någonstanns.. :confused: Jaja, jag håller på med en hemsida, men...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: sara
·
C
IT & mobiler Bara nyfiken på om någon mer här har testat JAlbum för att visa upp bilder på er hemsida? Jag har testat det litegrann och överväger att...
Svar
18
· Visningar
1 446
Senast: cissiny
·
P
IT & mobiler Var hittar jag diskfragmenteraren på windows 2000? Har varit inne på kontrollpanelen och letat lite, men inte fått nåt napp. Var är den?
Svar
8
· Visningar
2 592
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Hej Har varit inne och tittat på JAlbums sida, anar att det kanske inte är så svårt att kunna meka till ett album, men tycker det är...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: Soapbubble
·
I
IT & mobiler hej jag har en skrivare av märket Epson Stylus C44 Plus. nu ska jag ha tag i en ny svart bläckpatron men hittar inte till det märket...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler En vän kan komma in på min sida: http://www.akademiskridkonst.se Och kommer rätt, men jag kommer bara in till sprays sida där det står...
Svar
13
· Visningar
938
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Ska ladda ner dc++ och klikca på download på deras hemsida, kom till en sida där står det: You are requesting file...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Elftor
·
E
IT & mobiler Får ett meddelande där det står att cyan är låg men att utskrift jobb kan fortgå så länge utskriftskvalitén är bra. Vad 17 är cyan...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: ecssory
·
S
  • Låst
IT & mobiler någon som vet nån bra sida där man kan lägga upp bilder? utan kostnad?
Svar
1
· Visningar
878
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler Jag har gjort samma sak med några bilder (för privat bruk) att jag trycker print screen kopierar in dem i paint. Klipper ut den delen...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: Spider84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp