Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nån som kan tipsa om når bra, gratis p2p-program? Helst utan alltför mycket spyware då... Tack! :bow:
Svar
7
· Visningar
986
Senast: Pellur
·
P
IT & mobiler åt foto polare... Blev faktiskt riktigt nöjd med den. Vad sägs? www.fotograferiksson.cjb.net
Svar
11
· Visningar
976
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Hej, jag tar snart studenten och ska då göra en hemsida till min klass så att vi kan hålla kontakten. Jag skulle därför behöva lite...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: oasen
·
G
IT & mobiler ska jag behålla den gamla eller ska jag ha den nya? den jag har... den nya.. OBS!! det ska inte vara den fonten som det är på...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: cruella
·
S
IT & mobiler Bra \"rit\"program? Jag håller just nu på och ska skriva/rita ändringar på en sadel eftersom Torsion ska göra en bomlös skolsadel. Så...
Svar
11
· Visningar
1 628
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Jag får dagligen HUNDRATALS skräpmail till min e-post adress. Jag har tagit bort min e-mail adress från min hemsida men ändå kommer det...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Zoya
·
S
IT & mobiler Det har hänt något konstigt med min dator, när man brukar komma till en ofungerande sida kommer det ju vanligtvis upp en sida som är vit...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Är det någon som vill åtaga sig att hjälpa mig att ljusa upp en halvmörk bild till mig med tex photoshop, om det överhuvudtaget är...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler finns det nån som funkar så man kommer in på buke-kanalen? har provat med coolchat(http://ambience.us.coolchat.net) men, nej, den vill...
Svar
4
· Visningar
930
Senast: Bonzaij
·
IT & mobiler Någon mer än jag som håller på med Maya? Vore kul att se vad ni lyckats åstadkomma med det programmet. Jag tycker det är kanonkul iaf :)...
Svar
12
· Visningar
997
Senast: antiloop8
·
IT & mobiler Skrev en annan tråd och hade problem med datorn efter att ungarna haft med den på lan. Den uppförde sig väldigt konstigt på många olika...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Egonson
·
C
IT & mobiler Jag skrev för ett tag sedan och frågade om råd ang digitalkamera köp. Nu närmar sig den stora dagen. :) Jag har varit och tittat på en...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: Zaga
·
IT & mobiler \"Solklart MVG\" Jag vet inte om ni minns att jag ville ha kommentarer och förslag till förbättringar på mitt Projektarbete Fick...
Svar
6
· Visningar
1 196
M
IT & mobiler var gör man det? jag vill ladda hem "häst & ponny, varsågod och rid" tönt, jag vet :p
Svar
17
· Visningar
1 817
Senast: bengall
·
IT & mobiler Jag har en mapp med runt 2000 typsnitt som ligger var för sig i komprimerade mappar. Att extrahera ett i taget tar jättelång tid, så...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: roux
·
IT & mobiler Fick en jättefin logga av en tjej här på Buke (Nenas Graphics) till min kattuppfödning, och jag skulle behöva namnet på...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: shattis
·
IT & mobiler Få en websida inom en \"textruta\"?! På min nya sida har jag gjort så att jag har all text osv inom en textruta (span class=box i css)...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: psychogrrl
·
IT & mobiler Senaste dagarna har mappen program öppnats automatiskt varje gång jag startat datorn. Den öppnas alltså av sig själv. Jag har Windows...
Svar
11
· Visningar
945
Senast: Cattis_E
·
N
IT & mobiler Kan någon förklara hur det går till när jag får mail-deamon-svar att MITT mail till den ene och andre, som jag inte känner alls...
Svar
10
· Visningar
1 919
Senast: Nordstjernan
·
C
IT & mobiler Har gjort en dundertabbe och undrar om det går att lösa? :crazy: :confused: Skrev ihop en artikel, skickade till personen jag...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp