Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Vi brukar normalt använda Pinnacle Studio 8 för att göra egna videos, i mpeg-format. Slutresultatet blir bra, men Pinnacle är så ruskigt...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Jag har en VHS som jag skulle vilja bränna över till DVD. Hur gör man då? Jag har tv-out och massor med usb-in och firewire på datorn...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Visst finns det nått som är gratis som man använder online? Vilket/vilka är det?
Svar
12
· Visningar
1 390
IT & mobiler Kostar det något att lägga ut en auktion där? Det är många som säger att det gör det och många som säger att det inte gör det. :smirk...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: vondutch
·
G
IT & mobiler Ännu en bildtråd, men trots idogt sökande hittar jag inget svar! Om man har en massa bilder som ska vara med på ens hemsida, vilket är...
Svar
6
· Visningar
744
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida som ska ha en . se adress. Jag var inne på Loopia och tittade och mailade dom och fick ett svar med priser. Kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 982
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Finns det någon annan sida där man kan göra en enkel hemsida förutom Spray/tripod
Svar
2
· Visningar
792
Senast: cili
·
R
IT & mobiler Bara lite små funderingar. Vill inte klanka ner på nån. Datorforumet är trots allt till för att man ska få hjälp och kunna diskutera och...
Svar
13
· Visningar
944
Senast: yew98fq
·
S
IT & mobiler Ska köpa en Digitalkamera. Är det bökigt att föra över bilder till datorn. Vad behöver man mer än kamera. Är hel kass på datorer.
Svar
11
· Visningar
928
Senast: strumpan
·
A
IT & mobiler Var laddar man hem Java 1.4 UTAN att få med en massa Spyware samtidigt? Provade i går och fick med "trista" Tvmedia, men ingen Java...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler HAr en skärm som flimrar i sidled. Har ändrat frekvens och försökt uppdatera grafikkortet. Summan av det hela blev en totalkrash med...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Håller just nu på att ta emot över 1000 mail, varav vissa såklart hör till nått spam-aktigt och har virus. Men det konstiga är att jag...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Hemsida! Om man ska skriva texten och vill att den skall vara centrerad hur gör man? (vad skriver man?) Ex. för att få tjock text...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Håller på tar hem en massa avsnitt av KF, men de är i avi hela högen. Funkar inte att spela upp. Vad är det för program som krävs för...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: gul_zebra
·
C
IT & mobiler Är sugen på att skapa en hemsida som alla kan ta del av :) Är inspererad av andras hemsidor, bl.a. som innehåller samlingar av...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: jerseyko
·
D
IT & mobiler Hej svejs... Jag har tänkt lära mig att göra hemsidor och behöver tips på var man kan gå kurs för att lära sig detta. Kostar alla...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: _Chayza_
·
S
IT & mobiler Vet inte om detta ämne hör hemma precis här, men...man kan ju alltid chansa :) Jag fotograferar rätt mycket hästar/ridning och är...
Svar
7
· Visningar
1 130
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Med vilket program gör ni era hemsidor? Jag har Front Page men fattar mig inte riktigt på det... Skulle jättegärna vilja ha lite tips...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: cili
·
D
IT & mobiler Hej! Har fått ett trojan-virus på min kära dator och har inget fungerande anti-virusprogram. Finns det något gratis anti-virus...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: Dinosaur
·
IT & mobiler Jag har en HP Deskjet 950C, från år 2000 tror jag. Den fungerade från början bra. Har den installerad på en dator med XP. Vanligtvis...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: AnetteJT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka