Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Håller på och gör om bildsidorna så bilderna kommer upp som mindre så det inte tar så lång tid att ladda sidan, men det vill sig inte...
Svar
8
· Visningar
825
Senast: Stollan
·
L
IT & mobiler Vart hittar man Sparade, besökte internetadresser??? :confused:
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Hemsidan ser väldigt skum ut... :smirk: http://w1.858.telia.com/~u85811929/ Vad som är tänkt är en tabell med menyn, den ska ha vit...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: fragansia
·
G
IT & mobiler Har DC++ och ibland funkar det inte. Igår visade det sig att det var för att vi hade ett annat IP nr. Bytte och då gick det bra igen...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Gefjun
·
G
IT & mobiler Nu har jag försökt ett jäkla bra taf att få hem DC ++ men de gå ju inte. Har nu WinMX att ladda ner med, men d är inge bra. Kan nån...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: guldlock
·
IT & mobiler Jag har tänkt att fixa till några knappar till hemsidan i Photoshop, men jag får det inte att funka! Photoshop verkar knasa sig hela...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Har de senaste dagarna (sen igår?) märkt att datorn har blivit rätt seg att använda (när det gäller internet) och idag när jag startade...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler hur vet man om man har ett sånt på datan? och hur får mn bort det i så fall?
Svar
2
· Visningar
932
Senast: plasticdarling
·
C
IT & mobiler Min laptop har vart lite konstig de senaste dagarna - det började i fredags. Då satt jag och gjorde många saker samtidigt :crazy...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: gern
·
T
IT & mobiler Hur minskar jag bilder. Jag måste få ner dom under 2 mb för att få plats med dom. Ska jag göra det i Imageready? hjälp snälla ni...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: frez
·
S
  • Låst
IT & mobiler Jag har då lagt upp mina bilder på "yahoo photos" men när jag sedan lägger in en länk här, går bilderna inte att visa. Hur ska jag göra...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Sonita
·
IT & mobiler Har fått i uppdrag av sambons bilklubb att försöka görq en hemsida till dem. Någon som vet hur mqan gör för att en sida ska komma upp på...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Var/hur på min dator hittar jag viruset som skickar iväg infekterade mail från min hotmail? Jag har problem med att det skickas...
Svar
3
· Visningar
1 661
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Jag har fått hoppfilmer på mej skickade till mej, så dom visas i media windows playeer. ´ Men hur visar man dom tex här? :confused...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Melle
·
IT & mobiler Hjälp mig! Jag har skaffat oDC, läst andras frågor och kommit så långt att jag ska välja en hub. Men jag har ju inget att dela med mig...
Svar
8
· Visningar
1 078
S
IT & mobiler Vart kan man hitta och ladda hem det till xp-pro?
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Spider84
·
M
IT & mobiler Har läst alla gamla trådar om digitalkameror men behöver hjälp ändå! Vad skulle Ni köpa för kamera idag? Prisklass max 10 tkr helst...
Svar
9
· Visningar
946
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Idag fick jag äntligen bredband. Lyckades dessutom få igång allt alldeles själv vilket jag är fånigt stolt över med tanke på hur enkelt...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Vilken färg tycker ni att extra menyn ska ha? http://www.akademiskridkonst.se >> Historia (även Anatomi, Kurser och Rörelser). Grått...
Svar
11
· Visningar
889
Senast: Spider84
·
IT & mobiler håller på att städa ur tangentbordet..sliter loss en rad tangenter och nu kommer jag inte ihåg hur dom satt!!nån som kan hjälpa mig...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp