Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Jag har ritat en bild och som alltid skulle jag färglägga den men när jag använder Magic Wand så markerar den allt! Det går alltså inte...
Svar
14
· Visningar
981
Senast: millansnillan
·
S
Svar
4
· Visningar
780
Senast: sthlm23
·
M
IT & mobiler Har precis satt i sladden till scannern efter att ha haft kamerasladden i ett tag. Bara det att så fort jag försöker scanna så säger den...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: gern
·
H
IT & mobiler En fråga till dom som är väll pålästa vad gäller lagar på internet och gällande hemsidor. Om jag har tagit ett foto av ett gäng...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: cissiny
·
L
IT & mobiler Har nyss laddat upp lite filmer från vidoekameran till datorn. Hade i tanken att ta lite bilder från filmen genom att pausa i filmen och...
Svar
3
· Visningar
746
Senast: Elftor
·
Q
IT & mobiler Någon som vet var man kan göra gratis hemsidor någonstans? Gärna flera länkar!
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Jag har precis fått Dreamveawer av en bekant som tycker att det är ett jättebra hemsidesprogram. Kanske det är - men jag kan absolut...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: loveponies
·
W
IT & mobiler Som troligtvis är gigantika dessutom (printscreen) :confused: nån som vet? :crazy:
Svar
4
· Visningar
742
Senast: starcraft
·
O
IT & mobiler Hur var det man gjorde, om de spelas upp i windows media player. Jag har lyckas förut, men minns inte alls hur jag gick tillväga. Sen...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har pegasus mail som min mailhanterare (eller vad det nu heter). Idag kan jag helt plötsligt inte skicka mail. Har bytt till bredband...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: oz_joj
·
M
IT & mobiler Jag har köpt Häst och ponny, varsågod att rid :p. Allting funkar jättebra ända tills man ska tävla, då avbryts hela spelet... vad är...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: mysboll
·
T
IT & mobiler Nån som kan lära mig grunderna? I skolan har jag gjort en hemsida liksom, men hur kan man få ut den på nätet? Alltså från ett program...
Svar
1
· Visningar
688
Senast: skimmer
·
M
IT & mobiler Detta program ingick i "jobbdata-paketet". Har inte brytt mig så mkt om det förrän nu när digitalkameran gjort entre i familjen...
Svar
1
· Visningar
871
Senast: maverick
·
IT & mobiler Jag vet att jag läste här för ett tag sedan hur man kunde göra om man saknade installions CD. Kan inte hitta tråden dock så jag försöker...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Jag stängde av datorn för att det började åska och drog ur nätsladden. Men nu när jag startade den igen så är min ena hårddisk BORTA...
Svar
5
· Visningar
950
Senast: Macken22
·
W
IT & mobiler www.getripped.net? Virus? Jag får konstant upp en ruta som det står att jag skall ladda ner ett virus program därifrån. Och eftersom...
2
Svar
22
· Visningar
1 572
Senast: Winci
·
S
IT & mobiler Sitter och grejar med photoshop och en knapp som är "brunmelerad" och oavsett om det är att jag vill ha en vit text på den eller om jag...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Spider84
·
C
IT & mobiler Vi har vår hemsida hos b-one, brukar ju funka bra men idag är det problem med att hitta servern då och då. Just nu verkar det vara...
Svar
10
· Visningar
1 012
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Jag har vid ett fåtal gånger försökt att göra en egen hemsida men fattar ingenting. Finns det inget smidigare sätt än ladda ner massa...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Spider84
·
V
IT & mobiler Vad ska jag köpa? Jag ska köpa ett form av headset men jag vet inte om jag ska köpa ett med mic eller inte? Dom med mic är tunna...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp