Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag surfar med Tele2 och borde alltså ha plats för en hemsida hos dom. Hemsida har jag redan på annan plats, men jag skulle behöva...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Skriver för väns räkning som skulle behöva ett bra antivirusprogram och en brandvägg. Var kan man ladda ner dylikt på internet? Hans...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Melli
·
T
IT & mobiler Hur vet man hur många kb en bild innehåller? :)
Svar
2
· Visningar
739
Senast: Elftor
·
F
IT & mobiler Min jobbdator spelar upp all musik i extra snabb hastighet, gäller både när jag lyssnar på nätet och via cd. Hur i hela friden fixar jag...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: Formosus
·
  • Låst
IT & mobiler Är det bara jag som har jätteproblem att öppna album hos dom? Inte öppna för egna bilder alltså, men jag skulle titta på en annans album...
Svar
5
· Visningar
813
Senast: Cheeserica
·
  • Låst
IT & mobiler Jag har tagit kort på pållarna som jag vill visa er här på Buke. Men vart kan man lägga upp bilder gratis?? För man måste väl ha...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Har lyckats med hjälp av några här på buke att göra ordning bildsidor min hemsida som jag och några till sköter. men nu är problemet att...
Svar
10
· Visningar
926
Senast: minda
·
N
IT & mobiler Fan va trög man känner sig nu. Håller på med en sida om isisar, och frågade därför på en sida om jag fick låna deras bilder.. då på...
Svar
3
· Visningar
755
Senast: Elektron
·
IT & mobiler Jag hade på windows Me wersionen ett program som hette Web Artist 1.0 . Men nu har vi installerat xp och skaffat ny bättre dator. Men...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Miagi
·
IT & mobiler Jag fick upp en ruta, som det stod såhär i: Sky Net 1. Your computer is affected by MS04-011 vulnerability. 2. It can be that dangeruos...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag MINNS inte hur tusan man gör har fått ett virus som virusprogrammet vägrar ta bort efter som det är en systemfil. några käcka tips...
Svar
3
· Visningar
999
Senast: gern
·
  • Låst
IT & mobiler Jag skickade en bild från min mobil som MMS till min mail för att jag skulle kunna ladda upp den på Webshots men det funkar inte...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Cheeserica
·
C
IT & mobiler ...min hemsida om tinkrar och säg vad ni tycker om den. Ni kan säga vad ni tycker om layouten, bilderna, faktan osv osv. Och, jag höll...
Svar
8
· Visningar
978
Senast: DeCloe
·
G
IT & mobiler Min muspekare far iväg för sig själv, markerar text och grejer. Är det ett virus?
2
Svar
21
· Visningar
1 566
Senast: Sonita
·
IT & mobiler Hur gör man det? Jag vill gärna veta hur man skriver i stor text över bilden, gärna hur man skriver med näst intill genomskinli text...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: eldione
·
L
IT & mobiler Logitech® QuickCam® Messenger™ Hur får man LJUDET att funka? Alltså micken?!
Svar
2
· Visningar
726
Senast: _Liljan
·
O
IT & mobiler Nån som vet hur jag får bort det? Har sökt på Symantecs sida men just det viruset finns inte med....
Svar
1
· Visningar
858
Senast: Elftor
·
L
IT & mobiler Det står "Kameran är inte ansluten" och sedan en bild på att jag ska sätta in webbkameran i USB grejjen. Men den är ju i USB-saken...
Svar
16
· Visningar
1 230
Senast: _Liljan
·
IT & mobiler Hej Jag har ett stort problem, har nyligen tillsammans med några kompisar tagit över en hemsida och nu ska vi ladda upp bilder så som...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: minda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp