Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jobbar med vår hemsida i Dreamweaver. Men nu fått ett problem att lösa. På menyn till vänster så har jag allt eftersom stona hemma fölat...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: loveponies
·
A
  • Låst
IT & mobiler Jag är då tyvärr vldigt iq-befriad då de gäller datorer så, hur va de man satte in bilder i en tråd? Skulle bli skitgla om nån skulle...
Svar
1
· Visningar
636
Senast: loveponies
·
M
IT & mobiler Förstår att detta säkert är urenkelt :o men det är ju det mesta när man kan det! Så kom igen och hjälp en nybörjare med hur man gör...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Om man tappat bort fodralet med den långa sifferkoden på, finns det ingen chans att det går, eller måste man köpa nytt? Jag förstår...
Svar
2
· Visningar
4 418
Senast: _Elly_
·
IT & mobiler Har flera gånger försökt ladda upp hemsidan, men det går inte. Har gjort den i Frontpage.. Går in på arkiv-publicera webplats, klistrar...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: gul_zebra
·
K
IT & mobiler Jag har gjort en ny hemsida till min marsvinsuppfödning. Vad tycker ni om den? Förslag på något som skall ändras/läggas till? Gästboken...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: Karamella
·
IT & mobiler hur gör man när man helt enkelt vill ha tex bukefalos som startsida på internet?? lite pinsam fråga- jag har kunnat det innan, men nu...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: FiaOchSaffe
·
F
IT & mobiler \"Överskrift\"? Hur grejar man det? Ex. här på forumet högst upp där det står: "Bukefalos forum: Skriv ett nytt inlägg". Hoppas ni...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Farouk
·
I
IT & mobiler Men var fasen är skickaknappen i Office outlook 2003??? jag har letat och letat men får fasen inte iväg några mail.. lite pinsamt... :o
Svar
3
· Visningar
845
Senast: Ivy
·
C
IT & mobiler Hur man får bort reklam på sin hemma om man har lagt upp den på Brinkster? Det förstör ju alltihopa :confused: Snälla hjälp mig!
Svar
7
· Visningar
832
Senast: Connemara_Lover
·
IT & mobiler I ett partytält då. Hur pass bra/dåligt är det? Mamma säger att det inte alls går med fukt och så. Hur pass mycket skada tar det? Är...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: SessCa
·
B
IT & mobiler ...porr? kan ju låta lite konstigt. Men det är så att det är en kille (runt 20-23) som bor hos oss som kommer från estland och är här...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Elftor
·
M
IT & mobiler Har Internet Explorer 6.0 uppdat. SP1 och en massa andra olika uppdat. som börjar med Q. När jag t.ex. är på Hemnets sidor och tittar...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Moniq
·
IT & mobiler på hundens nya hemsida :p (innehåller förändras sällan, dock utseendet) har itne provat i andra webläsare än IE så jag vet itne om den...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler När jag startar upp datorn från viloläge så står det att inlogget på datorn, i detta fallet mitt efternamn, har fått ett mail. När jag...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Fjunet
·
IT & mobiler Nu har jag lyckats få upp filmerna på datorn, men de är jättestora, hur minskar man dem? och hur gör man sedan för att lässa upp dem på...
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Sahara
·
G
IT & mobiler Virusprogrammet säger att jag har fått ett virus som heter W32.HLLW.Gaobot.gen. Hur får jag bort det?
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Gefjun
·
IT & mobiler Microsoft har en uppdatering som ju såklart bör tas hem. Men den ligger på "ynka" 1,9 Mb, vilket kommer att ta mig lite drygt 3-4 h att...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: Elftor
·
K
IT & mobiler Någon som har det? Jag funderar på att skaffa det då min marsvinsavel kommer igång ordentligt. Känns oerhört irriterande när...
Svar
2
· Visningar
916
Senast: skimmer
·
S
IT & mobiler Som sagt jag håller på med en hemsida på Tripod.spray.se I och med jag inte fattar så mycket testade jag deras för gjorda hemsidor sk...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: snus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp