Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Erfarenheter av den?? bra/dålig? funderar på att skaffa den då den är relativt billig och att övrigt material på webdesignskolan är...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: aiquen
·
P
IT & mobiler Försökte bränna en cdskiva med semesterbilderna för att kunna spela upp på dvdskivan. Jag har Nero burningrom som program, men något...
Svar
8
· Visningar
1 139
Senast: popeye
·
IT & mobiler Jag har en hemsida och XP som tydligen har ett inbygt FTP-liknande program. Men den tjatar om MSN när hemsidan ligger på Tele2, hur gör...
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: loveponies
·
B
IT & mobiler Tänkte ladda hem photoshop men jag undrar vilket man ska ladda hem? det finns ju massa olika. Är det nån som har något bra tips på...
Svar
7
· Visningar
809
Senast: Zaga
·
Z
IT & mobiler Nä, nu pallar jag inte försöka mer! Jag erkänner, jag är urkorkad när det gäller hemsidor. Försöker skapa ett fotoalbum på nätet så jag...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: zeemee
·
IT & mobiler Min kamera gav ifrån sig ett långt piiiiip och sedan kan jag inte öppna den mer :eek: vad har hänt? Hur ska jag göra för att kunna ta...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: mysko
·
IT & mobiler jag har fått ett "litet" problem. Jag kan inte kolla min mail som kommer till outlook express. Vi har mailat telia och frågat om vad som...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Ragatan
·
F
IT & mobiler Bra & enkel besöksräknare? Någon som har tips vart man kan skaffa det? Jättetacksam för svar! :)
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Just precis. Jag har en Lexmark skrivare och de har ju en sådan irriterande röst som säger: utskriften har startat och utskriften är...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: Cattis_E
·
C
IT & mobiler Jag behöver hjälp med min hemsida genast! Jag har glömt av koden för hur man får I-frames genomskinliga och till den layout jag har nu...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: cotton
·
N
IT & mobiler vad har jag gjort n\'\'\'r det blir like this [[[ vilken tangent har jag kommit [t :confused:
Svar
2
· Visningar
741
Senast: n1ann
·
M
IT & mobiler Hur ska jag fixa bilderna så att de går att använda på hemsidan? Det finns ALLDELES för många bildbehandlingsprogram på den här datorn...
Svar
14
· Visningar
1 490
Senast: Soapbubble
·
D
IT & mobiler Jag försöker radera några onödiga mappar från min hemsida, men det går inte. Jag har gjort mapparna själv och behöver inte ha dem kvar...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Dainty
·
IT & mobiler om ni kan (ja jag vet att denna ska ligga på datorer egentligen) hur gör jag så att mina bilder på webshots syns? jag fattar inte vad...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Aliide
·
B
IT & mobiler hur använder man det? htlm? nån som har lust att ge en snabkurs,har tänkt fixa en sida åt pållen :D
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Var köper / laddar man ner photoshop? Hade det på min skoldator men har ju lämnat tillbaka den. Saknar verkligen photoshop!!!! Vad...
Svar
18
· Visningar
1 363
Senast: gern
·
IT & mobiler Vad är det för fel på min dator? :crazy: Som jag skrivit förut, det funkar inte att redigera dokument på tripods WebFTP, men det funkar...
Svar
1
· Visningar
846
Senast: Bauke
·
E
IT & mobiler kommer det fram på en skyllt direkt när jag går in på ex. expressen.se eller msn.se. Sitter med nyinstallerat adsl på en gammal dator...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: Bauke
·
G
IT & mobiler Sambon köpte en Apple iPod häromdagen, till den köpte vi ett FireWire kort igår. Datorn säger att allt är Ok och att det funkar. Men det...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Gefjun
·
IT & mobiler Min dator e knasig! Försöker göra ett kollage i Photoshop men går inte alls. Bilderna blir alldeles för stora och det går inte och...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: gern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp