Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det många här som har en sån? är dom bra? avancerade? Har ni mycket nytta av den? Min tanke är att köpa en nu när jag flyttar så kan...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 837
Senast: zask
·
IT & mobiler Någon som vill anta utmaningen att hitta denna vinjettmusik som inledde Dallasprogrammen??? Borde ligga på nätet någonstans...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: Lillsillen
·
B
IT & mobiler Har självklart gjort olika hemsidor främst då på Ag dåman får typ en "hlet" egen sida och den är väldigt lyckad och fin aktiv m.m. men...
Svar
7
· Visningar
1 042
Senast: Ylva
·
C
IT & mobiler Jag vill gärna göra en hemsida. Eftersom vi har ADSL via Tiscali så ingår det 50 MB hemsideutrymme. Då aktiverade jag mitt hemsidekonto...
Svar
4
· Visningar
733
Senast: Dainty
·
IT & mobiler Är det någon mer än jag som har haft problem med att swipnet bombaderat mig med gamla mail under dagen. Varje gång jag tankar hem mina...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: Welsh
·
L
IT & mobiler är det nån som har tips på någon/några sidor där det finns fina bilder på djur som man får använda till sin hemsida(som bakgrund, då)...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Gremlin
·
IT & mobiler Jag har en Nikon Coolpix885kamera som jag tagit några små filmer med, men jag kan inte titta på dem. Har försökt öppna dem i...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: bengall
·
T
IT & mobiler Hejsan alla ni som är bra på datorer och internet...var kan man lyssna på musik utan att behöva ladda ner den??llr rättare sagt KAN man...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Har precis luskat ut hur jag gör en sida hos telia med dresmweaver och jag laddar upp den med Leech Ftp. Sidorna kommer upp och allt så...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: sweep
·
P
IT & mobiler hej jag undrar om det finns någon här som vet vilket format text och bild bör vara i om det skall läggas ut på en hemsida? Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 896
Senast: pialotta
·
C
IT & mobiler Jag har Telia Inloggning som startsida, men har problem med något som heter Searchtheweb2 som lägger sig framför min startsida, så jag...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: ToyShot
·
T
IT & mobiler Går det? Hur gör man i så fall? Mvh Ti_Ti
Svar
6
· Visningar
1 042
Senast: Dasjenka
·
R
IT & mobiler Håller på att svänga ihop sånghäftet för kräftskivan imorgon och har letar efter bra bilder/clipart att piffa upp med. Någon som vet en...
Svar
3
· Visningar
1 570
Senast: Ritz
·
IT & mobiler undrar om det finns någon sida som man kan kopiera in en engelsk text och få den översatt till svenska??? :bow: :bow: :bow:
Svar
3
· Visningar
5 141
Senast: Melli
·
IT & mobiler Någon härinne som har spraymail? Fungerar det för er? Mitt har krånglat i två dagar nu!
Svar
9
· Visningar
1 408
Senast: Lejonflickan
·
S
IT & mobiler Har just knåpat ihop en ny design till min hemsida. Skulle vara kul att få höra vad ni tycker om den. Skriv gärna om ni tycker att något...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: Spider84
·
N
IT & mobiler Den senaste tiden har min dator ändrat startsida. Hur mkt jag än byter tillbaka så ändras det igen. Startsideadressen blir hela tiden...
Svar
10
· Visningar
1 242
Senast: loveponies
·
C
IT & mobiler Är det någon här som kan html koden för fixerad bakgrund på hemsida (fungerar bara för IE tror jag)? Min hjärna står tillfälligt...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: Cuaifeach
·
S
IT & mobiler Kan man söka upp mailadresser för hotmail någonstanns? Jag har lyckats radera en hel kategori i min kontaktlista. :crazy: Och det fanns...
Svar
2
· Visningar
1 933
Senast: Ylva
·
S
IT & mobiler Jag har en jätte fånig inställning på den dator jag börjat använda nu, när rutor som kommer ifrån datorn kommer upp, så som om jag vill...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp