Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Inne på annons sidorna här på bukefalos bland annat,kan jag INTE lägga upp bilder på det jag har till salu. :( Bilderna har nog fel...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: roslagen
·
C
IT & mobiler Har själv inte XP på den här datorn, vi har det på en annan dator dock. Vi har numera Java-knappar på fotodelen av vår hemsida, det...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Stöter så ofta på enkla frågor som man kan googla fram på ett ögonblick. Frågar folk enkla frågor pga av att de inte har hört talas om...
Svar
12
· Visningar
945
Senast: alazzi
·
C
IT & mobiler Vi har nyligen kommit på att Microsoft Outlook (alltså inte Outlook Express, utan den "vanliga") har en smidig och användbar kalender...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp av er som kan koda lite mer avancerade hemsidor! Jag vet att ni finns! ;) Jag har tidigare använt tabeller till det...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Cheeserica
·
S
IT & mobiler hej hej, nu behöver hjag hjälp. Vet att det finns många kunninga människor där ute, vill skaffa mig en hemsida? men hur tusan gör...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler När det gäller nätverk så är jag faktist helt nollad. Någon som kan handleda mig?? Har en XP dator, en Me dator, en hpskrivare och...
2
Svar
24
· Visningar
2 190
Senast: Renkött
·
IT & mobiler När jag laddar ner låtar från Kazaa (lite) så kan jag inte lyssna på dem sen. Det står är ca 20 minuter långa (!) och det bara piper...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Lorelie
·
V
IT & mobiler Jag skulle behöva tips om någon bra Java editor/kompilator gärna i ett och samma program. I skolan använder vi något som heter Context...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: gern
·
IT & mobiler ADLS är väl en fast uppkoppling.. men inte bredband, eller? Kan alla ha ADSL eller vad krävs? Kan nån vänlig själ förklara för mig? //a
Svar
5
· Visningar
11 383
Senast: nygammal
·
L
IT & mobiler Vart kan man hitta bakgrunder och knappar man kan använda sig av när man bygger hemsidor? Jag är ute efter bakrunder i typen struktur...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: gern
·
IT & mobiler remsorna som är uppe o nere på skärmen har försvunnit igen :crazy: har hänt nångång innan och då har jag förmig att jag tryckte på...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Har en låt på en dvd-skiva som jag skulle vilja maila över till en vän - Hur gör jag`? Har cd-rom och brännare :o, det är det enda...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Nazazel
·
IT & mobiler poppar en automatisk Norton anti virus skylt upp jämt och ständigt mitt i rutan :mad: När man sitter här och skriver kommer den upp...
Svar
10
· Visningar
978
Senast: Nazazel
·
IT & mobiler så står det när jag ska logga in på internet via explorer.. så jag får gå in på netscape och logga in därifrån.. jag kan inte logga...
Svar
9
· Visningar
1 056
Senast: sweep
·
M
IT & mobiler Någon som har tips på bra gratis bokföringsprogram att ladda ner?
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: MyLittlePony
·
B
IT & mobiler E det någon mer än jag som inte kommer in på yahoo photos längre :confused:
Svar
1
· Visningar
594
Senast: baa
·
M
IT & mobiler T.ex om jag ska titta på någons prylar på lunar, så kommer bilden upp i samma internetfönster, o sedan kommer jag inte tillbaka igen...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: månsken
·
N
IT & mobiler är lite nyfiken av mig ;) har funderat länge på det här.. hur många här är det som håller på med nån form av programering? tex html...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: sanwan
·
IT & mobiler Jag ville ha msn på skolans datorer, eftersom alla andra också har det, men nu chabblar bara datorn.. Den var promt tvungen att...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Stollan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp