Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Nån som vet nån sida? har tråkigt
Svar
11
· Visningar
1 277
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Kan någon förklara för mig hur man bränner en platta? Har inte lärt mig det än och inte vågat mig på o testa heller :D
Svar
1
· Visningar
666
Senast: zeemee
·
L
IT & mobiler Oteknisk som jag är behöver jag lite hjälp... Jag skulle vilja ladda ner ett gratis, bra program där man kan ladda ner musik. Ja...
Svar
2
· Visningar
799
Senast: Fnurra
·
IT & mobiler Jag är ganska övertygad om att det här är det första inlägget postat från en handdator via Bluetooth och GPRS. :)
Svar
7
· Visningar
922
Senast: Butros
·
IT & mobiler Blir så trött på min knasiga dator...! Fast nu är det nog inte datorn i sig som är problemet utan ZoneAlarm. Jag kan inte se länkade...
Svar
14
· Visningar
1 150
Senast: Mynta2
·
C
IT & mobiler Nu är det så att jag, otekniska Anna, alias Cronis, lyckades att insatllera Kazaa! :cool: Kan inte ha DC++ då min dator e för liten...
Svar
7
· Visningar
1 158
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Hur gör jag så att jag får en bild spegelvänd? Har ett par bilder jag skulle vilja vända, man kan banne mig inte komma på hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
3 262
Senast: millansnillan
·
IT & mobiler På min dator har det nu blivit nåt konstigt fel...på en del sidor jag öppnar så blir bokstäverna "större" :confused: och sidan får som...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler Jag har fått lite olika svar på den här frågan, när jag frågat andra, men ingen verkar veta exakt vad som gäller. Kanske någon här som...
Svar
8
· Visningar
937
Senast: alfa460
·
L
IT & mobiler Nu har jag gjort min allra första hemsida och vill veta vad ni tycker. http://home.swipnet.se/liliegren Fotoalbumet kan ta lite tid...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: Nafayette
·
B
IT & mobiler Jag har haft min hemsida på WS_FTP 95 under en längre tid och allt går bra. Men nu har min brorsa bytt ut det mot WS_FTP Pro. Det är...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: B1an
·
IT & mobiler Så står det när jag går in på http://www.skaraborgsps.org (förstasidan). Kan heller inte se räknaren. Hittar inget vad jag tycker ser...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: Venus
·
L
Svar
5
· Visningar
751
Senast: ScissorHands
·
K
IT & mobiler Jag är inte så bra på datorer, men ni får väl stå ut med min kanske dumma fråga... Vad är cookies? Innan kunde jag inte komma in på...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Fridixen
·
IT & mobiler Håller på med en hemsida. (jobbar med Dreamweaver) I den skall olika hästar presenteras. Klickar man p hästens namn så kommer det upp...
Svar
13
· Visningar
875
Senast: Nafayette
·
  • Låst
IT & mobiler Har spelat in en kort film med nya digitalkameran och tänkte lägga upp den på nätet. Var kan jag lägga upp den?
Svar
6
· Visningar
835
Senast: Cheeserica
·
A
IT & mobiler Jag är helt nollställd vad det gäller datorer men ändå har jag gått å köpt mig en fin liten laptop med Windows xp. När den väl är...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Millz
·
C
IT & mobiler Vi har funderingar på att byta internetleverantör, i dagsläget har vi Comhems billigaste variant av "bredband" via kabel. Får nog rätta...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Skype Är bra! Mycket nöjda med det.
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler När jag skulle in på nätet idag så upptäcker jag att alla mina tre anslutningar har blivit ändrade!! Jag var på nätet igår kväll,men...
Svar
8
· Visningar
1 261
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp