Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

E
IT & mobiler Jag har precis laddat ner Smart FTP. Nu undrar jag ett par saker. Jag har ett hemsidekonto på glocalnet, "yor server" adressen skall...
Svar
4
· Visningar
1 230
Senast: Egonson
·
E
IT & mobiler Söker en enkel stamtavlemall i Html, med fem led. Någon som har en att dela med sig av?
Svar
1
· Visningar
1 273
Senast: shattis
·
C
IT & mobiler Sitter och pular med fotoregistret nu, tänkte ju smidigt göra om det till pdf... Trodde jag... Bara sorteringen efter namn blir ett...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler Hur fixar jag skuggor på något i photoshop? Typ i 6:an eller 7:an?? Alla svar är jag tacksam för. :bow: Tessan
Svar
1
· Visningar
599
Senast: Lorelie
·
G
IT & mobiler Jag ska göra en sida där det till vänster ska ligga bilder, och till höger om varje bild ska det finnas lite text. Vet inte riktigt hur...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: glee
·
IT & mobiler Sitter på matlab lektionen i skolan nu;) Råkade visst radera Internet Explorer igår.. Inge bra alls... Kan man installera det utan att...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Renkött
·
J
IT & mobiler Jag vill kunna koppla min dator till stereon för att lyssna på musik.... ngn som vet vad den kabeln heter? :confused:
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Renkött
·
P
IT & mobiler Hur tar man bort alla adresser som man har varit inne på, så att de inte längre är spparade på datorn?
Svar
4
· Visningar
763
Senast: zeemee
·
A
IT & mobiler Laddade hem och installerade Service Pack 2 vid Microsoft Update, och nu blir jag utloggad från internet stup i ett. Jag vet att jag...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Någon som har en "smal"/liten skärm som kan kika in på min hemsida och titta in under "på gång" och se om man måste skrolla i sidled för...
Svar
8
· Visningar
823
Senast: Sammet
·
C
IT & mobiler Vi ville egentligen inte ha några Excel-dokument på hemsidan, men nu verkar det bli så ändå... (Lång text nedan - för den som inte...
Svar
7
· Visningar
1 078
Senast: cissiny
·
M
IT & mobiler Någon som har köpt? Hur var det? Måste ju veta om det är värt pengarna! :D
Svar
1
· Visningar
865
Senast: Venus
·
P
IT & mobiler i vilket program (typ media player, quick osv) spelar man upp avi-filer? (tex. filmer) vad jag än försöker så funkar det ju inte? :(
Svar
7
· Visningar
917
Senast: Venus
·
IT & mobiler Hur fungerar en brandvägg och vilka är för och nackdelarna? Kostar det något att skaffa och hur gör man för att skaffa det? :confused:
Svar
9
· Visningar
954
Senast: Mynta2
·
3
IT & mobiler hej, hoppas någon kan hjälpa mig. Jag har en gammal skruttig dator hemma som inte klarar att köra internet, men nu är min ekonomi så...
Svar
6
· Visningar
2 003
Senast: Renkött
·
IT & mobiler ... någon som vet någon bra "verkstad". Ska inte göra något kompilcerat, bara en "försäljnings sida" till ponnyn. Så lite text och...
Svar
6
· Visningar
1 412
Senast: Betsy
·
IT & mobiler Kan ni titta lite och säga vad ni tycker? Just nu ångrar jag mig SÅ att jag inte lärde mig stilmallar mm när jag gjorde sidan en gång...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler Med att få till en räknare. När man har fått koden via "gratisräknarsajt" så vet jag inte var jag skall klistra in den... Jobbar...
Svar
4
· Visningar
1 093
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Är det nån här som har ett TopCom ADSL-modem? WebR@cer 851 närmare bestämt? Får det absolut inte att fungera och supporten är dansk, ett...
2
Svar
24
· Visningar
1 705
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler Är det lagligt att sprida musik på nätet om musiken i fråga inte längre tillverkas? Någon som har koll?
Svar
9
· Visningar
950
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp