Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har fått i uppgift att knåpa ihop en mindre broschyr åt min pappas företag, de förväntar sej att man kan det när man gått media o är...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Någon som vet om det finns någon typ vagga så jag kan hänga på en hårddisk från min stationära dator till min bärbara som slav, (helst...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: geisli96
·
M
IT & mobiler Min kompis har råkat trycka på nått på tangentbordet så han inte kan skriva å ä ö, blir bara [ o ; o sånt. Ni måste hjälpa!! Hur gör man...
Svar
3
· Visningar
783
Senast: Blossi
·
IT & mobiler Hej Väldigt ofta när jag ska stänga ner min dator får jag upp rutan att Sgtray.exe inte svarar/ el måste avslutas. Vad är...
Svar
5
· Visningar
1 116
IT & mobiler Det står bara såhär när jag försöker skicka: Det gick inte att hitta värden 'http://www2.b-one.net/static.php?page=faq2.php'...
Svar
4
· Visningar
1 184
M
IT & mobiler Jag ska försöka förklara för en på telefon/mail om hur man skriver isländska på datorn, men kommer inte på något vettigt sätt hur jag...
Svar
3
· Visningar
5 586
Senast: Mykatt
·
IT & mobiler När iPod kom var det inte möjligt att själv byta batteri, man lär ha varit tvungen att lämna in dem för batteribyte. Hur är det i...
Svar
2
· Visningar
1 305
Senast: Butros
·
K
IT & mobiler Har lyckats få tag i Adobe Photoshop 7.0 :angel: . Är det någon som vet hur det fungerar :confused:
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Bonzaij
·
S
IT & mobiler Finns det någon senior som är en hejare på makro i Excel? Ska börja med ett projekt på måndag där man jobbat mkt med makro. Jag vet ännu...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Siriano
·
IT & mobiler apråkprogram?? Har varit inne på google men hittar inget :cry: Jag behöver ett Kinesiskt traditionellt till Star Photo för att...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: mysko
·
IT & mobiler som jag lagt in på datorn från digitalkameran så står det: Fel uppstod vid åtkomst av sökvg/fil.Det gick inte att läsa eller skriva den...
Svar
13
· Visningar
1 111
Senast: mysko
·
G
IT & mobiler Jag vill lägga in ord som gör att man kan hitta min hemsida genom att söka på t.ex. google.. Meta-taggar, heter det så? Hur skriver jag...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: glee
·
IT & mobiler ... jag har "slarvat bort" min meny till hemsidan :( Skulle göra några smärrre ändringar, och - råkade radera över originalet, och när...
Svar
1
· Visningar
682
S
IT & mobiler vart kan man ladda hem MP3 från internet? (altså inte DC++ å Kazaa å sånt utan typ "www.laddahem.nu" eller nått i den stilen)
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Cheeserica
·
M
IT & mobiler Jag har skaffat egen domän (jag har inte fått ok än, men den är betald, så förhoppningsvis är det ingen som norpar den :) ) och undrar...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: roslagen
·
L
IT & mobiler När jag ska ladda hem teckensnitt till datorn så poppar det upp en ruta där det står "komprimerade mappar ogiltiga" . Det fungerar...
Svar
1
· Visningar
1 555
Senast: tjenixen
·
D
IT & mobiler Min sambo spelar in många filmer från tv på dvd, och skulle vilja kunna redigera dem på datorn. Han vill kunna sätta in dvd-skivan i...
Svar
2
· Visningar
1 685
Senast: Dainty
·
D
IT & mobiler Har ni några tips på bra sidor där man kan ladda ned gratis teckensnitt? Gärna dingbats! Känner redan till Abstract fonts, Dafont och...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Håller på och bränner mina talrika filmfiler på cd för att skapa lite plats på en överfull hårddisk. Ett gäng av dem är dock över 700 mb...
Svar
3
· Visningar
827
M
IT & mobiler Jag tänkte sätta upp en ny gästbok till hemsidan, och undrar om ni har några tips på bra sådana. Gratis förstås :) och absolut inte...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Magdalena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp