Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Ännu en bildtråd, men trots idogt sökande hittar jag inget svar! Om man har en massa bilder som ska vara med på ens hemsida, vilket är...
Svar
6
· Visningar
742
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida som ska ha en . se adress. Jag var inne på Loopia och tittade och mailade dom och fick ett svar med priser. Kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 978
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Finns det någon annan sida där man kan göra en enkel hemsida förutom Spray/tripod
Svar
2
· Visningar
790
Senast: cili
·
R
IT & mobiler Bara lite små funderingar. Vill inte klanka ner på nån. Datorforumet är trots allt till för att man ska få hjälp och kunna diskutera och...
Svar
13
· Visningar
941
Senast: yew98fq
·
S
IT & mobiler Ska köpa en Digitalkamera. Är det bökigt att föra över bilder till datorn. Vad behöver man mer än kamera. Är hel kass på datorer.
Svar
11
· Visningar
925
Senast: strumpan
·
A
IT & mobiler Var laddar man hem Java 1.4 UTAN att få med en massa Spyware samtidigt? Provade i går och fick med "trista" Tvmedia, men ingen Java...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler HAr en skärm som flimrar i sidled. Har ändrat frekvens och försökt uppdatera grafikkortet. Summan av det hela blev en totalkrash med...
Svar
2
· Visningar
1 021
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Håller just nu på att ta emot över 1000 mail, varav vissa såklart hör till nått spam-aktigt och har virus. Men det konstiga är att jag...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Hemsida! Om man ska skriva texten och vill att den skall vara centrerad hur gör man? (vad skriver man?) Ex. för att få tjock text...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Håller på tar hem en massa avsnitt av KF, men de är i avi hela högen. Funkar inte att spela upp. Vad är det för program som krävs för...
Svar
11
· Visningar
1 152
Senast: gul_zebra
·
C
IT & mobiler Är sugen på att skapa en hemsida som alla kan ta del av :) Är inspererad av andras hemsidor, bl.a. som innehåller samlingar av...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: jerseyko
·
D
IT & mobiler Hej svejs... Jag har tänkt lära mig att göra hemsidor och behöver tips på var man kan gå kurs för att lära sig detta. Kostar alla...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: _Chayza_
·
S
IT & mobiler Vet inte om detta ämne hör hemma precis här, men...man kan ju alltid chansa :) Jag fotograferar rätt mycket hästar/ridning och är...
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Med vilket program gör ni era hemsidor? Jag har Front Page men fattar mig inte riktigt på det... Skulle jättegärna vilja ha lite tips...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: cili
·
D
IT & mobiler Hej! Har fått ett trojan-virus på min kära dator och har inget fungerande anti-virusprogram. Finns det något gratis anti-virus...
Svar
10
· Visningar
1 202
Senast: Dinosaur
·
IT & mobiler Jag har en HP Deskjet 950C, från år 2000 tror jag. Den fungerade från början bra. Har den installerad på en dator med XP. Vanligtvis...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: AnetteJT
·
P
IT & mobiler Hej, Jag vill bara fråga om någon använder olika saker inom följande för att vara med i forumet Skärmläsare Talsyntes...
Svar
3
· Visningar
1 131
B
IT & mobiler Min dator har förtillfället blivit väldigt keff. För när jag se in på vissa sidor, laddas först sidan lite, men sen blir den helt...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: Bonzaij
·
Y
IT & mobiler och kan skicka den till mig? Det är till Microsoft office (word). Jag har den hemma men behöver den här på jobbet idag. Filen bör...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Ylva
·
P
IT & mobiler vi har ett arbete till idag och vii ha reda på hur det går till när man besöker en hemsida och hur det går till när man tömmer sin mejl...
Svar
1
· Visningar
586
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp