Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är webmaster på en sida, som heter knows.it i "efternamn". Nu har jag fått klagomål om att det kommer upp porrsidor när man går in...
Svar
3
· Visningar
764
Senast: TeamTanja
·
D
IT & mobiler Jag har försökt använda CSS för att bestämma storleken på en textruta, men jag får det inte riktigt att funka. Textrutan hör till ett...
Svar
4
· Visningar
1 766
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler tänkte gå med i photobucket.com men när man ska välja den versionen som är gratis går inte det, de går bara o välja premiumversionen som...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Ragatan
·
L
IT & mobiler Vad heter programmet man måste ha för att kunna ladda ner ifrån Suprnova? Är så less på kanal 5, vill se resten av OC nu!
Svar
2
· Visningar
742
Senast: cruella
·
B
IT & mobiler Är det någon mer än jag som har problem med hotmailadresser? Väldigt ofta när jag skriver till en hotmailadress så kommer mitt mail...
Svar
5
· Visningar
3 504
Senast: bobo
·
IT & mobiler Kan man göra ett sånt i XP? Det fanns ju i 3.11 och jag saknar det nu. Fast ett med större blad. Skulle vilja spara ner sångtexter...
Svar
6
· Visningar
1 386
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har fått problem att koppla upp mig mot DC++ Har precis uppdaterat till den senare versionen (0.401) men det funkade inte innan...
Svar
7
· Visningar
1 000
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Det är så att jag skulle vilja ha en räknare, ingen vanlig, utan en som räknar från ett visst datum och framåt, framåt, framåt tills...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Renkött
·
Z
IT & mobiler Hur gör jag om jag vill andvända mig av andra smileys i ett inlägg här? :confused: /ZM
Svar
1
· Visningar
652
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag har ett enormt problem med min dator. Jag har haft massa virus på den, 25 nya i går och 11 idag. Det går att få bort alla utom 4 st...
2
Svar
21
· Visningar
2 532
Senast: roslagen
·
Z
IT & mobiler en liten liten fragar har jag... har hort att de ska finnas sidor pa natet dar man kan skaffa sig en egen sida dar man kan lagga ut...
Svar
5
· Visningar
900
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Jag undrar om det finns någon datakunnig som vet om det går att "blockera" möjligheten för "oanständiga hemsidor" att kapa ens...
Svar
8
· Visningar
1 225
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har en hemsida som jag helt har kort fast pa. Den har sett precis likadan ut, forrutom bilder och viss text, i nastan ett ar nu...
Svar
13
· Visningar
1 187
Senast: Elektron
·
O
IT & mobiler Hej! När jag scannar bilder från böcker, blir det mönster på bilderna. Är det någon som vet om det går att få bort dessa smårutor på...
Svar
9
· Visningar
1 479
Senast: okay
·
IT & mobiler Jag gjorde nyss något riiiiiiktigt dumt :crazy: Jag råkade radera nästan alla filerna på ett av mina konton genom fpt:n... Detta är...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler ja blir galen. ja har nåt slags reklamvirus på datorn, ja tror inte det skadar något förutom att den kanske gör datorn lite långsammare...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: CallMeAce
·
R
IT & mobiler Tänkte för dem som ställer frågor som redan blivit besvarade tusen gånger innan och alla andra som kanske behöver lite hjälp i att söka...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler Vi brukar normalt använda Pinnacle Studio 8 för att göra egna videos, i mpeg-format. Slutresultatet blir bra, men Pinnacle är så ruskigt...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Jag har en VHS som jag skulle vilja bränna över till DVD. Hur gör man då? Jag har tv-out och massor med usb-in och firewire på datorn...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Visst finns det nått som är gratis som man använder online? Vilket/vilka är det?
Svar
12
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp