Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Kan ni inte skriva upp adressen till alla "ta-sig-ut-ur-rum-spel" som ni hittat på nätet... håller på å bli tossig :p nu när ja löst...
Svar
3
· Visningar
993
Senast: lizan
·
D
IT & mobiler Intel Pentium 3 processor 501 MHz 352 MB RAM 40 GB HD komplett med skärm, mus + tangentbord??? ska sälja o köpa laptop tpf
Svar
15
· Visningar
1 119
Senast: vilse
·
3
IT & mobiler Hej! Min datro har betett sig lite annorlunda efter virusangreppet som nu är avklarat så jag fick tipset att köra en...
Svar
14
· Visningar
3 107
Senast: 3Gringos
·
L
IT & mobiler Hur tar man bort de "sökförslag" på samma begynnelsebokstav (saker man sökt på tidigare)som kommer upp när man ska söka på namn, saker...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: Klintan
·
F
IT & mobiler Är det bara jag som har problem? :confused: Kan inte ladda låtar öht. Har testat med både version 0.4034 och 0.400 (0.400 var det...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Casteloro
·
IT & mobiler Ja, det där är ju något som kommit upp i flera trådar det senaste :smirk:. Jag har aldrig använt mig av det, då jag istället...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: lawless
·
IT & mobiler alltså med nivå 9?? alltså med alla dessa rum? jag har föröskt med länken nedan man ingen verkar/kan hjälpa mig? jag har hållt på detta...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Trilla
·
IT & mobiler jag har råkat radera bort ljudet ur datorn! hur faen får man tillbaka ljudet? :confused: :crazy:
Svar
5
· Visningar
655
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler VAR kan jag ladda ner den? Kommer bara till massa annat... Hade det på förra datorn men nu hittar jag inte den... Nån som kan...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: domino
·
T
IT & mobiler Vilka browsers klarar INTE I-frame??
Svar
4
· Visningar
725
Senast: Tippan
·
I
IT & mobiler Ja, frågan är just det. jag har nuförtiden bredbans och är uppkopplad nästan dygnet runt (speltokig bror) då känns det lika bra att få...
Svar
1
· Visningar
1 089
Senast: spoff
·
IT & mobiler Håller ju på med en hemsida i Frontpage. Nu har dock datorn fått formaterats om och grejer pga virus och nu lyckas jag inte hitta var...
Svar
1
· Visningar
1 897
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Kod för att skriva in sina länkar så det bara står ex "Min instruktörs hemsida" eller liknande... Hjälp!
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Tassetass
·
L
IT & mobiler ngn som kan hjälpa mig? Laddade in Might and Magic 7 (relativt gammalt spel, kräver inte mkt kapacitet, kan köras med from. win 95/98)...
Svar
16
· Visningar
1 289
Senast: lill_flesky
·
B
IT & mobiler Jag har tillgång till min hemkatalog på skolan genom putty hemifrån. Nu skulle jag behöva ha hem en fil som finns på skolan. Någon som...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: baa
·
IT & mobiler Den har jag på hårddisken. Har laddat ner från download.com Concorden men jag får inte upp cockpit där alla instrument och reglage...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler .. men inte från t.ex. kazaa, utan från hemsidor, kan man göra det? Min data är för gammal för att ladda ner kazaa och sånt, den bara...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: xBITCHYx
·
IT & mobiler Frågan har säkert varit uppe tidigare, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka på... När man skriver en webadress i adressfältet så...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: kirin
·
IT & mobiler Åh vad IRRITERAD jag är nu! Håller på att ta körkort såhär på gamla dar och inhandlade därför på min körskola en CD-rom med...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Hittar inte deras hemsida alls, någon som vet om de över huvud taget finns längre?
Svar
2
· Visningar
686
Senast: lill_flesky
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp