Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Hur gör jag för att lägga in bilder i de meddelanden som jag skriver. När jag trycker på infoga bild händer det ingenting... En annan...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Mitra
·
A
IT & mobiler Är det någon mer än jag som blivit beroende av detta spel? http://www.juegosf.com/games.php?categoria=Habilidad&id=561 jag har...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: AtletShipping
·
IT & mobiler Jag har ingen koll på hur mycket man bör ta för en hemsida. Jag vill självklart inte ta för lite för att dra ner priserna för alla som...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: gadriel
·
V
IT & mobiler Någon som vet eller har förslag på hur man gör när tabellen ska innehålla flera liknande val? Jag vill skapa en tabell där en lärare...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Är detta en Ip-adress? pche212-02.hlk-stud.hj.se
Svar
6
· Visningar
856
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler Jag har ladat hem en .rar fil som skall vara en bok, men det är inget program som direkt tar på sig att öppna det.. Sitter nu å försöker...
Svar
4
· Visningar
3 155
Senast: slice
·
IT & mobiler Skulle just aktivera medlemsskap i Spray för att lägga ut min hemsida. Allt går finfint men så ska jag fylla i säkerhetskoden men det...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: sarma
·
M
IT & mobiler I Outlook har jag förut fått en ikon i system tray (svenska?) som ser ut som ett kuvert varje gång jag haft olästa mail. Igår råkade...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ut en grej och så fastnade papperet i skrivaren!! och sen när jag försökte dra ut det så gick det förstås sönder...Det...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Mitt ljud på datorn har försvunnit, helt plötsligt la det bara av. har ingen aning om vad det kan vara och har försökt felsöka men...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: pigleton
·
P
IT & mobiler Hur får man stopp på informationsguiden som visas varje gång man startar datorn (Windows XP)?
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Boj
·
M
IT & mobiler Är det ngn mer som inte kan komma in på sin hotmail? När jag loggar in kommer jag till en sida där det står: "NET Passport-tjänsten är...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: music
·
M
IT & mobiler Jag har problem med viridian room och har hittat allt utom dom förbannade sticksen alla pratar om... Alla andra verkar ha haft lätt för...
Svar
4
· Visningar
688
Senast: maxxxime
·
IT & mobiler En ny tråd eftersom blå rummet blev så väldigt långt. Jag måste vara ovanligt korkad, men jag har fastnat i rummet med den öppna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 626
Senast: Whalor
·
IT & mobiler luktar det om min dator när den är i gång. Häromkvällen skulle jag öppna en tung pdf, det hängde sig, datorn tuggade förtvivlat och...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: mandalaki
·
C
IT & mobiler Sitter och försöker ladda upp det senaste fotoalbumet på vår hemsida (se profilen), Helsingborg 6-7/11. Mappen heter Helsingborg1106-07...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Jag har sett trådar här och var med olika spel som många spelar över nätet... Jag är tokig i Mjwin och har rekordtid på 2 min blankt...
Svar
2
· Visningar
840
B
IT & mobiler Hm, nu har jag en fråga...igen! hur gör jag när jag vill ändra en låt från Mp3 format till något annat. tack på förhand!
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: cruella
·
IT & mobiler Jaa frågan är enkel, det är rubriken. Hjälp. Tack :D
Svar
3
· Visningar
873
Senast: bengall
·
M
IT & mobiler Kan man ta bort endast de vertikala/horisontella linjerna i en tabell? Hur gör man i så fall? malu
Svar
2
· Visningar
793
Senast: MaLu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp