Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Hur för man över bilder från digitalkameran till datorn? Jag kan allt utom just vart man ska sätta den där sladden i datorn. Vet att vi...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: gul_zebra
·
F
IT & mobiler har lite frågor.. Har tömt datorn nu.. men kan man få massa virus från t.ex. Kazaa fast att man har både brandvägg och antivirus-skydd...
Svar
15
· Visningar
1 281
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag hade problem med internetanslutningen igår natt, och ICQ-blomman blev grå. Den är fortfarande grå trots att jag nu har en korrekt...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Har laddat hem en hel del avsnitt av kvinnofängelset och tänkte försöka få ihop hela serien. Många avsnitt är dock väldigt mörka, ibland...
Svar
10
· Visningar
951
Senast: gul_zebra
·
Y
IT & mobiler ...För den här gamla datan. en kompis skickade 14 låtar åt mig över MSN. den filen (?) kom som Zip fil. ja tryckte på zipen och nu...
Svar
4
· Visningar
822
Senast: Nittan
·
T
IT & mobiler Tidigare har min dator sparat alla lösenord. Men nu har den lagt av med det. Jag vet att jag en gång hittat inställningen för det, men...
Svar
2
· Visningar
617
Senast: Tippan
·
IT & mobiler Sitter och jäklas med detta för*nade program och snart åker burk- :devil: eln ut. Varför ändrar programmet om mina siffor till ett...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Min dator har lagt av. Den är jättekonstig och jag vet för mitt liv inte hur jag ska bära mig åt för att få liv i den igen. När jag...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: Bubben
·
T
IT & mobiler ska lägga till en låt i ett bildspel och det står att filen måste vara en WAW- fil. Hur gör man om dem till det?Går det över huvudtaget...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Renkött
·
IT & mobiler och vet att frågan har varit uppe förut men hittar inget svar tyvärr så jag ställer frågan igen. När man får PM ska ju fönstret öppnas...
Svar
6
· Visningar
743
Senast: mysko
·
IT & mobiler Pilen håller på flyttar sig hela tiden vilket är riktigt irriterande - även om man sitter still så drar den iväg. Inte mycket men nog...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: gul_zebra
·
T
IT & mobiler har gjort ett bild spel som jag skulle vilja bränna ner på skiva o visa i dvd. hur gör man?vi har easy cd maker o bränna med. Tacksam...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Tomaten
·
IT & mobiler Jag har köpt en mobil med kamera (Nokia 5140), men sladden som jag har beställt (för att kunna ansluta till datorn) från affären behagar...
Svar
5
· Visningar
957
IT & mobiler Självklart gick det hela inte problemfritt utan allt är fullt av problem... PROBLEM 1 Alla ikoner och all text är gigantisk på...
Svar
12
· Visningar
1 098
Senast: Elftor
·
L
IT & mobiler Hjälp! Yahoo har tagit över min datorn! Jag använde den här sökmotorn för första (och enda) gången i början av veckan. Sedan dess kan...
Svar
3
· Visningar
1 203
Senast: roslagen
·
IT & mobiler Har installerat en ny hårddisk, och tänkte städa lite på den gamla C:\, som är knök-full... :crazy: Vad kan man flytta och inte flytta...
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Vad är fel när det här kommer upp? "mpeg_win9x.exe har stött på ett problem och måste avslutas. Skicka felrapport, Skicka inte" Den...
Svar
1
· Visningar
593
Senast: creamy
·
IT & mobiler Jag måste ha mixtrat till det på nåt vis med min dator och behöver hjälp! När jag surfar och går in på en sida jag varit inne på förut...
Svar
3
· Visningar
702
Senast: Bedeviler
·
E
IT & mobiler När jag lyssnar på internetradio så går det knappt att surfa, datorn blir så enormt seg (har xp och adsl). Är detta något som kan...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Jag vet inte vad som tagit åt datorn min och hoppas på hjälp. Plötsligt en dag började följande meddelande dyka upp när jag startade upp...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp