Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har suttit och lekt lite i Photoshop inför mitt projektarbete.. Vill veta vad ni tycker om mina bilder. Vill ha alla MÖJLIGA kommentarer.
Svar
19
· Visningar
1 057
Senast: roslagen
·
IT & mobiler Japp, ni ser ämnet i rubriken. Nu var det ett tag sen jag behövde hålla på med det här, och jag känner mig lite förvirrad just nu, men...
Svar
15
· Visningar
1 104
Senast: malumbub
·
IT & mobiler i mappar på datorn och har minskat ner en bild till pytteliten och kan inte få den till normal storlek igen :cry: Hur gör man när...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: AnetteJT
·
Y
IT & mobiler Avinstallera ALLT från sin dator, och avinstallera windows 98, för att sen installera XP, hur gör man då:S? Vi har säkert virus...
Svar
3
· Visningar
704
Senast: Yellow_Dino
·
S
IT & mobiler När jag kommer till File Not Found-sidor så värkar det som om någon reklam sida är inställt, den är skitjobbig och ger massa popup...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: ScissorHands
·
Y
IT & mobiler Det har hänt ngt med vår dator nu som gör at den inte vill visa bilder. När det ska vara en bild tex här på forumet, syns bara vanlig...
Svar
3
· Visningar
660
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Hur många kb är 80 gånger 80 pixlar...Vad är pixel ?
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Renkött
·
D
IT & mobiler Jag har en ftp och har lagt upp lite bilder på den. Några av bilderna ligger i en mapp och nu vill jag ta bort denna mapp, men det blir...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Doneloge
·
A
IT & mobiler jag har spelat in en grej med min videokamera och nu vill jag ha över det till ett vanligt videoband! men hur i hela världen då...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: Anja586
·
IT & mobiler Jag är ju totalt väck på det där med hemsidor men vill super gärna ha en ju ;) Finns det någor gullig människa som skulle kunna tänka...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: replica
·
IT & mobiler Bilder som visas på min dator blir jättemörka. Har på det ljusaste som man kan ändra på skärmen, men ändå blir dom mörka. Kan man...
Svar
2
· Visningar
910
Y
IT & mobiler Är det någon mer än jag som haft problem med sökfunktionen på DC++? Jag blir ansluten till huben, men när jag ska söka efter någon...
Svar
5
· Visningar
826
Senast: Bedeviler
·
R
IT & mobiler Har ingen aning om var denna tråd bör ligga,men känns som om jag får flest svar här. ;) Jag undrar ifall de är någon som vet om det...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Kopierade låtar från skivor, för att lägga i mp3-spelaren, men nu kommer jag inte ihåg hur jag gör om dom.. Hjälp?
Svar
7
· Visningar
1 077
Senast: Dasjenka
·
T
IT & mobiler Är det någon som vet vad scvhost är för något som ligger i windos mappen. Har nämligen fått en trojan? där och den går inte att ta bort...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: Ragatan
·
4
IT & mobiler vet ni någon bra MP3 spelare sm ligger på 1000 kr lr mindre?? ouss Och kram :)
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Widerberg
·
C
IT & mobiler Speciella sidor och bara allmänt, hur gör man för att blockera dom? Kan man göra det på alla datorer - det kan man väl? Tack för hjälp...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: creamy
·
IT & mobiler Ngn som känner till vad detta är? Är det seriöst (tror inte, men hoppas)? Mailet dök upp i min sambos mailbox idag. FROM:LUCKYDAY...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Renkött
·
E
IT & mobiler Så här i juletider skulle det vara trevligt att pynta hemsidan lite. Jag har funderat på någon sorts fallande snö, som börjar uppifrån...
Svar
8
· Visningar
1 083
Senast: Sablar22
·
M
IT & mobiler Hur är det man gör ett uppochnedvänt frågetecken? Har för mig att man skulle trycka ner flera siffror och nånting samtidigt... malu
Svar
3
· Visningar
3 878
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp