Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler hrm...e inte så datakunnig, men e det farligt att kattskrället ligger på data skärmen? alltså lite länge bak, där det är varmt...
Svar
16
· Visningar
1 222
Senast: Fideli
·
B
IT & mobiler ....igen då. Har nu för tredje gången på kort tid fått problem med att windows inte laddas. När jag startar datorn visar sig...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Blossi
·
D
IT & mobiler Hur gör man när man är inne på word å har skrivit en text. Och sen ser man att dt har blivit lite fel så man ska rätta det, suddar å...
Svar
4
· Visningar
1 792
Senast: Happimess
·
D
IT & mobiler Hade tänkt göra en rensing i datan... Hur gör man?? :crazy: Vill ju bla spara mina bilder å spelen.... Men ta bort alla gammla internet...
Svar
1
· Visningar
677
Senast: mysko
·
D
IT & mobiler Hur använder man det? Var hämtar man det?? Är det på engelska?? :crazy: Finns det inga andra bra program där man kan mixtra med bilder...
Svar
1
· Visningar
614
Senast: Monochrome
·
E
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ScissorHands
·
E
IT & mobiler Vart lägger ni all info ni fått fram? Jag har försökt mig på att göra en jättestamtavla förhand, men jag la ner det ganska snabbt...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler jag har en sony kamera och filmerna sparas i mpg fil. jag måste hitta ngt bra, lättförståligt program där man kan redigera filmerna...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Lollan
·
D
IT & mobiler Vad sjutton menas med att man har copywright för en hemsida?
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: slice
·
E
IT & mobiler Jag ska skicka en hälsning till en person och har bifogat en bild på mig själv som jag redigerat lite i photoshop :angel: Alltså jag...
Svar
8
· Visningar
869
Senast: glee
·
IT & mobiler Ingen som vet hur man får igång JavaScript..? Ja fick inget svar på det förra inlägget så jag formulerar om frågan lite.. :crazy...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler Suck. Andra gången (iofs längesen sist...) som alla mina bilder börjar sparas i .BMP, trots att dom egentligen är i andra format :mad...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: ullo
·
M
IT & mobiler Behöver skapa en ny tillfällig mail för att ta emot anmälningar till en tävling, vilken gratismail är bäst? Alla mail måste ju komma...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Är det någon fler som har det här? Vårat nät har segat ner sig nåt så grymt :eek: dessutom vägrar telia-mailen att fungera öht. Det...
Svar
10
· Visningar
839
Senast: Sablar22
·
M
IT & mobiler Är det smart att ha? Jag har en lap-top med 40G hårddisk men den vill jag ju helst inte proppa full med bilder, film och musik och annan...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Basilika
·
T
IT & mobiler Fan, raderade några sidor jag suttit och skrivit i word, tryckte av miss tag på nej när rutan kom upp om jag ville spara ändringar...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Tomaten
·
L
IT & mobiler ja, hur ordnar man med det, jag är så trött på min mobil nu (SE T610) att jag inte orkar hålla på med den mer än nödvändigt, men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 203
Senast: xbella
·
D
IT & mobiler Är så himla arg på dom!! :mad: :mad: Har ganska mycket prylar som e gjorda av dom!! Och alla har det varit någon fel på som TV, video...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: Domigo
·
IT & mobiler Om man har tre frames (topp, sida och main) och vill lägga en rullande text i statusfältet, var skriver jag in scripttexten??? Har...
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Nafayette
·
C
IT & mobiler Bilder är ju copyrightskyddade, nu hittade jag information på BLF:s hemsida (länk) om det första bildåtalet i Sverige angående bildstöld...
Svar
3
· Visningar
1 648
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp