Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag undrar vilket som är smartast när man vill distribuera en Tidskift via e-post. Tidskriftkänslan är dock viktig! Den är inte heller...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig? När jag hämtar hem fonter och sparar i windows/fonts så kan jag inte använda dom. Såg i en tråd att man...
Svar
6
· Visningar
789
Senast: AnetteJT
·
R
IT & mobiler Kan någon hjälpa mig lite? Hur i hela fridens namn gör man med en Mac :devil: om man t.ex vill spara ner bilder, kopiera saker som man...
Svar
2
· Visningar
634
Senast: roslagen
·
L
IT & mobiler Är det nån av er som spelat/spelar nya spelet Ghost Recon 2 på PS2? Jag och min unge behöver lite enkel hjälp, och jag ställer mitt hopp...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Är det någon sm vet var man enkelt kan göra en gratis hemsida men som man kan välja bakgrund och sådant själv till. Har testat göra på...
Svar
1
· Visningar
699
A
IT & mobiler Hur gör man för att få bilden svartvit?? Och hur gör man ett collage?? :confused:
Svar
3
· Visningar
790
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Vad tycker ni är finast... När bilderna är "thumbnails" alltså små i en översikt o så kan man klicka och få upp en bild stor om man...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Som sagt detta är säkert jättelätt. Har letat men hittar inte hur man gör :crazy:. Hur lägger man ner en Explorer-symbol på...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: cruella
·
IT & mobiler Sedan ett kort tag tillbaka har en ny startsida dykt upp på pojkens annars fina nya dator. När jag ska besöka vissa sidor (hm.com...
Svar
2
· Visningar
951
Senast: pinkyman
·
C
IT & mobiler Okej, nu är jag i stort behov av hjälp! Jag har fått någon sorts toolbar (tror det heter så?) i internet explorer. Det verkar som den...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: hingstligan.se
·
IT & mobiler När jag skriver in ett ord som börjar på tex t så kommer alla ord på t jag tidigare sökt på. Hur får man bort det?? Irriterande att...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Monochrome
·
M
IT & mobiler Vad har hänt egentligen? :crazy: Gick ifrån datorn en stund, o när jag kom tillbaka hittade jag en mapp uppe full med bilder på...
Svar
16
· Visningar
1 086
Senast: vilse
·
IT & mobiler Försvinner allt då? Om jag vill spara t.ex. bilder eller andra filer, måste jag då bränna över de till en diskett/skiva? Jag är helt...
Svar
6
· Visningar
3 383
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Nu äntligen funkar scannern, men det går inte att spara bilden. :crazy: När man valt var man ska spara den och sådär och ska klicka...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Widerberg
·
IT & mobiler Jag har bränt en kopia av arkivmappen i Outlook för att kunna lägga in det i den bärbara datorn. Men när jag försöker öppna filen så får...
Svar
3
· Visningar
1 475
Senast: lizzie
·
R
IT & mobiler Jag har tagit några foton på en kompis hund med min digitalkamera, men nu har hunden fått vita ögon istället för röda (som det brukar...
Svar
2
· Visningar
1 134
Senast: hingstligan.se
·
IT & mobiler Har en hemsida för vårt företag. Nu när jag uppdaterat sidan får jag inte länkarna inom sidan att funka som de ska. Är det någon som...
Svar
5
· Visningar
977
Senast: hingstligan.se
·
IT & mobiler Min dator är knäpp... Jag kan inte öppna länkar i nytt fönster, det kommer upp en helt vit sida utan någonting på. Väldigt irriterande...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Vars ska jag hitta nånstans att jämföra ADSL-erbjudanden som ramlar in, vilket är "bäst"? Visst finns det en hemsida där man kan kolla...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Haukur
·
C
IT & mobiler Pratade med en av mina fotokunder, som fått bilder i original på CD-skiva. Hon hade försökt byta namn på en bild, i Photoshop, och då...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: slice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp