Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
IT & mobiler Ridklubben ska göra om sin hemsida ordentligt och nu undrar vi om det finns något program (editor??) som man kan använda sig av för att...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: lenizen
·
IT & mobiler Kan någon förklara avarför alla min bilder på Yahoo inte slutar på JPG ? Det är en helt obegriplig adress om man högerklickar klickar på...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Är det någon som vet om man kan ladda ner photoshop eller något liknanade program någonstans...? Skulle så gärna vilja ha det programet...
Svar
5
· Visningar
791
Senast: Sandraaa
·
IT & mobiler ...någon som vet något roligt spel eller något annat fulr och ofattbart roligt på internet? :confused:
Svar
4
· Visningar
740
Senast: Cronis
·
IT & mobiler När jag öppnar en länk i ett nytt fönster blir det nya fönstret pyttelitet, vad gör man för att det nya fönstret ska öppnas i en mer...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man gör så att det laddas en ny bild varje gång man laddar om hemsidan? har försökt men ännu inte lyckats....
Svar
2
· Visningar
708
Senast: Jezzie
·
IT & mobiler funkar det?? filmen avramlingen... http://web.telia.com/~u36709114/
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Lollan
·
IT & mobiler Det ska finnas någon sån sida på internet! Vart hittar jag den?
Svar
4
· Visningar
1 510
Senast: ScissorHands
·
T
IT & mobiler Åh, ännu en av mina göra om frågor. Ska lägga ut bilder på Pållen som jag scannat in i datorn men bara en av bilderna blve jpg filen...
Svar
2
· Visningar
707
Senast: Tomaten
·
IT & mobiler Till min nya mobiltelefon fick man en kabel (USB???) som ska kopplas in i datorn för att överföra bilder. Men jag kan då inte hitta...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: _Runaway_
·
F
IT & mobiler vet egentligen inte vad det är för frågor som man ska ställa på de här forumet men jag provar ändå. det är så här att när jag spelar...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: fiffi
·
IT & mobiler Jag vill verkligen göra en hemsida, men jag vet inte hur man gör detta.. ILLA! :eek: Jag skulle behöva hjälp, bara lite enkla tips...
Svar
3
· Visningar
773
Senast: fredde
·
IT & mobiler När man länkar i vanlig text, som jag gör med Frontpage tex, så blir länkarna alltid understrukna. Jag vet att det ska gå att ta bort på...
Svar
2
· Visningar
2 697
Senast: dee79
·
K
IT & mobiler hur ska jga lägga upp bilder på ett inlägg?
Svar
1
· Visningar
667
Senast: nilema
·
IT & mobiler har problem med media playern.... hade 9an förut men kunde inte se filmer på internet utan fick ladda hem och titta, vilket jag...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hur (säkerhets-)kopierar man en xbox-skiva? Antingen till min hdd eller till en dvd-skiva? Jag har två små barn som gärna använder...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: Basilika
·
P
IT & mobiler Har lite tråkit och skulle vilja fråga er om min ponnys hoppteknik.. Men kankse är lite svårt att se på bilder. HUR SÄTTER MAN IN VIDEO...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: slice
·
G
IT & mobiler Är det helt ute??? Jag hade det för 4-5 år sedan och nu laddade jag hem det idag igen och jag begriper ingenting....kanske för att jag...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Har gjort om en hemsida och har iframes på den, översta lagret är genomskinligt för att bakgrunden ska synas igenom, men på en del...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Nu ska jag försöka höra mig för om pojkvännens Nätagg utan nån som helst feebback. Han nätagg har tydligen prakat sönder på ett lan...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: SessCa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp