Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Helt plötsligt har min skärm blivit suddig... till och från? :confused: :confused: Hjälp! :cry:
Svar
12
· Visningar
989
IT & mobiler Har laddat hem några filmer från DC++ i avi-format (har ingen aning om det är rätt...) när jag skall förhandsgranska dem i mediaspelaren...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Sablar22
·
G
IT & mobiler Ngt fel på hotmail? Har inte kommit in sen i fredags. Börjar bli MKT irriterande!!! Nån som vet varför det är såhär??? :mad:
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Gargamella
·
E
IT & mobiler Vill ändra avsändare när jag skickar mail! Vart gör jag det?
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: ecssory
·
IT & mobiler Finns det något av standardprogramen som man bara kan mata in olika "ord" och sedan få dom i alfabetisk ordning?? :rofl: Nån som fattar ?:D
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: martha
·
IT & mobiler Hur gör man upphöjda siffror i Word? Något snabbkommando? Jag hittar 1-3 under Infoga Symbol, men 4-9 och 0 då? De siffror jag snackar...
Svar
3
· Visningar
36 884
Senast: starcraft
·
M
IT & mobiler Jag har problem med oönskade blankrader och blankstycken som dyker upp i word när jag redigerar mitt dokument. Jag författar på en...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Millz
·
S
IT & mobiler Sitter och håller på med en ny layout. Alla sidor styrs av css mallar. Problemet är att i tabellerna blir texten fet, fast jag inte...
Svar
3
· Visningar
665
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Testa min sida här... trots att jag inte har några bilder eller nåt, laddas innehållet i stora ramen väldigt segt! fattar inte varför...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: SweetMelody
·
A
IT & mobiler När jag ska lägga upp en bild i ett inlägg så den syns direkt i det blir den jätte liten (typ 5*5 cm). Hur föstorar man den???
Svar
9
· Visningar
887
Senast: AtletShipping
·
IT & mobiler Nån som kan bana 14? Ser ut såhär, ska alltså lägga ut pilarna så kossan kan ta sig till pokalen... För er som vill spela...
2
Svar
27
· Visningar
1 903
Senast: Cheeserica
·
P
IT & mobiler Snälla kan någon hjälpa mig ????
Svar
4
· Visningar
936
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Går det att få bredband via telefonjacket utan att ha ett telefonabonnemang? Om inte får ni gärna tipsa mig om vart jag hittar den...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: Mynta2
·
M
IT & mobiler Mer eller mindre varje gång jag sitter och chattar på icq'n tappar den å,ä och ö!! Det är sååå :devil:-kla irriternade!! Jag har för...
Svar
1
· Visningar
808
Senast: ullo
·
S
IT & mobiler Fan, min dator har pajat och jag har bredband hemma som jag betalr dyrt för.. Nån som vet vart man kan köpa en bra och hyffsat billig...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Catta
·
IT & mobiler Många har säkert läst om mina problem med denna bärbara dator. Den andra stationära har minst lika mycket problem. Ett ruggigt stort...
Svar
12
· Visningar
1 025
Senast: Grevinnan
·
IT & mobiler Kan ni kolla om den här sidan funkar på era datorer? Det är meningen att alla sidor ska öppnas i iframen men det gör det inte på min...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Nu har jag gått och blivit med LapTop i jul och ska då givetvis även skaffa mig ett kort till den så jag kan vara på buke :smirk...
Svar
13
· Visningar
843
Senast: zask
·
D
IT & mobiler Hade DC på datorn. Sen formaterade vi om den och flyttade DC från C: till D: . Nu har jag öppnat den igen efter formateringen eller...
Svar
4
· Visningar
807
Senast: Bedeviler
·
IT & mobiler Känner ni till den filen och vad det är för något? Datorn strular otroligt just nu. Dels är webläsaren kapad och går in och styr över...
2
Svar
22
· Visningar
1 537
Senast: snurpe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp