Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

L
IT & mobiler http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10129 http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10114 :confused: Jag kan ingentning om detta... JAg...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Olius
·
I
IT & mobiler Hur gör man så att man får egen musik till en film som man spelat in själv? Nån som vet? Isåfall mycket :bow: för svar ;)...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Hur lägger man till musik på en film?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: fredde
·
IT & mobiler Vart laddar ni ner eran musik från på internet? Själv kör jag med imesh men det är inget idare, funderar på att byta programnu. Men...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: BlondisStajna
·
C
IT & mobiler Min mammas dator fick tusen virusangrepp (hon hade inte uppdaterat antivirusprogrammet på månader), ni kanske minns min tråd om blåskärm...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Sitter på jobbet och har precis installerat msn, för att ha något att syselsätta mej med på luncherna tänkte jag eftersom det inte är så...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Miiip
·
IT & mobiler Nar jag satt och skrev har pa Buke (se den har traden ) sa forsvann helt plotsligt a, a, och o.. Det blir istallet [ ; och ' (samma...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Miiip
·
IT & mobiler Om man ska installera det, vilken "verision" av den ska man välja..? :crazy: Finns ju flera olika saker man kan välja på.. FAst det...
Svar
5
· Visningar
903
IT & mobiler Fick nyss ett meddelande från min kusin på MSN. När jag öppnade konversationsfönstret så reagerade virusprogrammet på en gång och sedan...
2
Svar
20
· Visningar
1 704
M
IT & mobiler Jag har fått nå virus på min dator, via msn... nån som skickade, "haha men titta det e ju du".... Nu fuckar sig allt, jag har gjort...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: mörkros
·
IT & mobiler Hur laddar man ner det från Dc++ ?! Det kommer ju bara en massa text.. Vad kostar det att köpa det annars?! Tack..
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Peach
·
IT & mobiler Hur lägger man inte länkar på Bukefalos egentligen?
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Hur gör man en sida till startsida?
Svar
5
· Visningar
680
Senast: eldione
·
T
IT & mobiler Har inte riktigt fått kläm på vilka sladdar behöver man för att kunna spela in från videoband i videon över till bandet i kameran? Det...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: Tysken_
·
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mej lite :crazy: laddade hem det tidigare idag.. men e typ på spanska.. vill hjärna veta hur jag klipper ut...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: eldione
·
M
IT & mobiler När jag vill ha vit eller svart färg (med airbrush fungerar det, men så fort man vill fylla i något tex när man markerat in med Magic...
Svar
1
· Visningar
590
Senast: meodeo
·
M
IT & mobiler Skrivaren är knäpp, det tog slut papper så jag satt i nytt, slog av den och slog på igen. Den skrev ut ALLA papper men bara med en massa...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: meodeo
·
S
IT & mobiler Usch, fattar ingenting av detta längre! Har en ny dator och har precis langat över musik och sånt från gamla datorn och precis...
Svar
12
· Visningar
927
Senast: Silverstol
·
M
IT & mobiler Jag har tappat bort en hemsida. Alltså inte vilken som helst, utan en egen! Inget minne alls av var jag lade den (har liksom flera...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Magdalena
·
B
IT & mobiler Hjälp? Vad gör jag när det står minnesfel i displayen när jag ska spela låtarna på min mp3-spelare? Sätter jag den i datorn får jag...
Svar
1
· Visningar
617
Senast: pinkyman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka