Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hittills har jag kanske träffat EN som är halvbra... Varför är "alla" datalärare så opedagogiska?! :mad: Detta diskuteras med...
2
Svar
20
· Visningar
2 608
Senast: Happimess
·
C
IT & mobiler Hjälp min dators bildskärm har slocknat ... En HP XE3L-gf (2002 års modell) tror att det kan vara grafikkortet. Men hur får jag...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: CurlySue
·
B
IT & mobiler nu kommer en ut av mina extremt tröga frågot igen. :crazy: :o hur gör jag om jag vill rensa en RW skiva där filerna är...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: Beskyddaren
·
M
IT & mobiler Ibland kan jag inte se bilder och det är ett rött kryss och det brukar bero på att den som lagt upp bilden gjort något fel. Om jag...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: zask
·
L
IT & mobiler Hur tar man bort en mejladress från msn? Alltså den som e innan man loggar in?? Vill ha bort den men de står ju där hela tiden...
Svar
7
· Visningar
924
Senast: Ragatan
·
C
IT & mobiler Om filmen är i quicktime format på datorn, (film jag har tagit själv) Personen jag har skickat den till på msn har inte det installerat...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: Cronis
·
  • Låst
IT & mobiler ...förklara för mig som är såå oteknisk!!! Har läst HELA bildtråden men fattar fortfarande inte!!! :banana: :bump: :banana: Jag...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Sitter och tjafsar med Access, försöker få ordning på/totalt bygga om en databas jag gjorde för några år sedan. Tanken är att det ska...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: sarma
·
IT & mobiler ... eller annat hemsidesprogram, kan man få lite hjälp. Har tre grejer jag klurat på men fortfarande inte vet hur jag gör, så nu behövs...
Svar
3
· Visningar
2 704
Senast: gentleknight
·
H
IT & mobiler Ja, ehh.. Sett att en del har gjort en cool grej med bilder.. (kaass o förklara) Typ en bild på en tjej. så har dom tagit bort...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Nu är datorn formaterad och allt verkar vara frid och fröjd så när som på en sak - media playern. Har lite avi-filmer på datorn som...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: snurpe
·
V
IT & mobiler Någon som kan tipsa om vart man kan lära sig att göra en hemsida i form av en webshop? Alltså där man kan klicka på köp och...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: Vonkan85
·
IT & mobiler Som börjar med web.telia... Dom är jättesega när man öppnar dom här. Varför?
Svar
11
· Visningar
1 093
Senast: Snuffsan
·
R
IT & mobiler Hur kan man göra en hemsida egentligen? Går det att göra den gratis eller måste man betala för den?
Svar
4
· Visningar
812
Senast: SweetMelody
·
IT & mobiler Den meningen får jag upp med jämna mellanrum när jag är ute på internet. Det slutar med att jag får stänga ner allt och starta om datorn...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Har plåtat flera kort i ridhuset nu men många är dessvärre väldigt mörka :( och därför av dålig kvalité. Går det att göra de ljusare på...
Svar
2
· Visningar
817
IT & mobiler avsäger sig sitt medlemskap på www.webshots.com? jag hittar det ingenstans! :confused:
Svar
1
· Visningar
718
Senast: gentleknight
·
M
IT & mobiler Jag skulle vilja ha hjälp med att skriva en faktura utifrån hobbyverksamhet (utan moms). Finns det någon mall man kan titta på? Eller...
Svar
3
· Visningar
2 761
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Det tog ett tag innan jag insåg att detta inte var det normala felmeddelandet som brukar komma upp då "the page cannot be found" :rofl:
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: mathil
·
P
IT & mobiler så fort jag skall öppna startsidan (har telia bredband) så funkar inte det!? alla andra sidor funkar att gå in på förutom två andra...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: meodeo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp