Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vi har råkat ut för modemkapning :mad: Fick en chokc när teleräkningen kom igår!! 22 utlandsamtal i 9 timmar!!!! Nåväl fick ringt telia...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: cassiopeja
·
S
IT & mobiler HJÄLP! Hur i h*lv*t* får man word till att göra en innehållsförteckning utan att innehållsförteckningen blir sidnumrerad...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: guldmane
·
  • Låst
IT & mobiler Vet inte om det finns någon sådan här tråd redan.. Jag undrar vilka sidor som man kan lägga upp egna fotoalbum på och vad man ska...
Svar
1
· Visningar
676
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Fick för mej att sätta ihop en liten sida med enbart foton, eftersom jag gillar att fotografera. Nu är inte den här helt fullständig...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Zewz
·
P
IT & mobiler vad är det man skriver för att få det i html? &bla bla; nånting? kommer bara inte på det nu när jag för en gångs skull behöver använda...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Lorelie
·
B
IT & mobiler För ett tag sen köpte jag en Green day skiva "American Idiot". För några dagar sen fick jag reda på att det finns en "b-sida" på den...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: Zewz
·
E
IT & mobiler Jag har registrerat mig på www.thesimsresource.com och laddat ner en del saker till mitt sims2 spel (zipfiler, typ sovrum, badrum...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Zaga
·
E
IT & mobiler Någon som har bra tips på hur man bygger ett lättfattat stamträd/stamtavla (för häst) i Excell? Jag får inte riktigt ihop det. Vill...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: meodeo
·
E
IT & mobiler Vad är det för fel när datorn ständigt hakar upp sig?! Nåt med minnet eller vad? :confused: Tacksam för svar! MVH Eem
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Eem
·
L
  • Låst
IT & mobiler När man vill ha it adress på egna inspelade filmer.. finns det nån sida man kan lägga in film på?
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler hej är det ngn som vet vilket program som man kan förmindska stl på filmer alltså mb stl
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Elftor
·
IT & mobiler hur tar man reda på vilken ip-adress en hemsida har?
Svar
7
· Visningar
996
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Jahapp... Är man korkad eller? Jag har två feta (nåja)högtalare till min dator, men inte fan låter de nått. Och jag har massa färger...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: Corax
·
IT & mobiler ÅÄÖ försvann plötsligt i outlook express samt på vissa web-sidor. Jag har väl kommit åt något kortkommando eller nåt. Hur återställer jag?
Svar
14
· Visningar
1 543
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Hrrmm.. Hur vet man att man har virus på datorn? :o Det står ingestans vad jag vet att det är konstiga nya filer på den. En sak har...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler jaha, nu har jag laddat upp filmen i WMA format istället, då körs filmen - men utan bild! Ljudet hör man (usch ja) men bilden är helt...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: sabbet
·
IT & mobiler Behöver svar ganska snabbt! När jag spelar upp en dvd på min dator, finns det då något sätt som gör att jag kan pausa och kopiera en...
Svar
17
· Visningar
1 661
Senast: Lollan
·
M
IT & mobiler Finns det någon hemsidebyggare man kan ladda ner gratis från internet? Vi har Frontpage men den kan man ju bara ha på en dator?
Svar
8
· Visningar
863
Senast: millansnillan
·
R
IT & mobiler Jag söker ett bildbehandlingsprogram som man kan skriva och göra om bilder inkl. skriva namn och kopiera in dekorationer kan ni säga...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: rattalskare
·
H
IT & mobiler Min dator fortsätter krångla, det senaste är att javascriptet inte fungerar/är avstängt. Har varit inne och tittat under...
Svar
11
· Visningar
859
Senast: Hysterisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp