Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Är det någon som vet hur man kodar till en genomskinlig scroll?
Svar
1
· Visningar
873
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Jag är på jakt efter koden eller ett program så man kan göra en länk där det kommer en lite gardin nedanför eller framför med det man...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Dasjenka
·
Y
IT & mobiler Vi har en Advanced 4D Win Easy mus med lite scroll och knappar överallt;) Nu är det så att efter att vi formaterade om datorn har den...
Svar
4
· Visningar
693
Senast: Yellow_Dino
·
IT & mobiler Har probelm med att få ljud på dataskrället. I enhetshanteraren står det nåt om PCI multimedia device (frågetecken) Så efter visst...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Vid vissa filmer så får jag inget ljud och felmeddelandet att en codec saknas. När jag söker efter denna genom webhjälp får jag följande...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Hjartagna
·
C
IT & mobiler Min pojkväl har hjälpt mig att installera en winamp, så jag kan ladda ner o spela musik... men han är inte hemma nu... Hur f*n får jag...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler Hur tar man bort inloggning i Windows 98? Vill alltså att datorn ska fungera utan att man behöver fylla i användare och lösenord.
Svar
3
· Visningar
792
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Den senaste veckan har vi haft problem med Outlook Express. Det finns tre e-postkonton, Ingrid, Elin och Lennart. Normalt skickar och...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: em76
·
IT & mobiler Försöker förtvivlat få ihop min videokamera med detta (påstås det) förträffliga program... :crazy: Men, hur gör man? Programmet...
Svar
2
· Visningar
696
Senast: SaraMara
·
IT & mobiler Hur får man länkarna att inte vara understrukna i Firefox?
Svar
2
· Visningar
673
Senast: mysboll
·
IT & mobiler När jag ska öppna en fil som ngn sänt till mig kommer det upp en ruta som säger att jag måste skapa en association i Mappalternativ i...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Är det någon som vet nån bra sida där man kan skriva ut Cd fodral. Tänkte snygga till mina mindre köpta skivor :angel:
Svar
4
· Visningar
776
Senast: plasticdarling
·
IT & mobiler I vilket program? Skulle vilja göra en hemsida men vilka program kan man använda? Håller på med en ide till en sida, i publisher men sen...
Svar
3
· Visningar
860
Senast: bengibollen
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida (eller ja, en startsida :D ). Till den har jag använt ramar. Den ser ut ungefär såhär...
Svar
16
· Visningar
1 039
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Hur gör man för att dölja tidigare sökningar på t.ex Google? Om man skriver något som liknar något som man skrivit tidigare kommer det...
Svar
5
· Visningar
2 419
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Jag kan inte logga ur internet! Den där lilla rutan med "Logga Ut" knappen dykter inte upp! Vet inte vad som hänt! Har inte gjort några...
Svar
6
· Visningar
981
Senast: bengibollen
·
IT & mobiler Våran dator vi har på jobbet är kontrollerad av ett lösenord och användarnamn. Nu har vi bytt lösen men kommer inte längre in i datorn...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: Bubben
·
M
IT & mobiler Lite pinsam fråga men... Kan man släpa med sig ett modem (adsl) någon annan stans och plugga in i ett telefonjack och få det att...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler först vill jag tacka för svaren ang tråden "hur gör man en hemsida" Men nu behöver jag tipps och råd. Jag har en hemsida redan som...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: coscos
·
IT & mobiler Jag har två mejladresser, som båda fungerar utan problem. En av mina vänner har en mejladress som också fungerar som den ska. Emellertid...
Svar
1
· Visningar
627
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp