Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Efter att ha laddat ner Panda Titanium 2005 har min dator blivit mycket långsam i uppstart (ca 7min, innan var det tre min. då jag hade...
Svar
3
· Visningar
905
Senast: bengall
·
E
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn öppnar sig mappen "Program" utan att jag har ändrat på några inställningar. Hur får jag bort det...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Formosus
·
M
IT & mobiler Varfor blir mina tre sista bokstaver inte som vanligt utan [';_ fragetecken fungerar inte heller. Vad har jag klickat pa ¿ malu Nu...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: Prosit
·
C
IT & mobiler japp enkel fråga fast endå inte,.. Jag vill göra en hemsida men vet absolut inte hur jag skall gå tillväga? Finns det ställen man kan...
Svar
9
· Visningar
1 014
Senast: Jangvik
·
M
IT & mobiler Jag har en Sony Cyber-shot DSC-P32 digitalkamera och datorn har varit så vänlig och slängt drivrutinerna, kan inte hitta skivan och vill...
Svar
2
· Visningar
820
Senast: Mulen
·
O
IT & mobiler Någon med erfarenhet av denna trojan. Poppar med jämna mellanrum upp rutor om att Norton har hittat viruset downloader.trojan på min...
Svar
14
· Visningar
1 421
Senast: SessCa
·
E
IT & mobiler Hej hej! Man ska ju kunna rensa history/coockies på datorn, var tusan går man in då??? *tusen år sedan sist!*
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Egalia
·
M
IT & mobiler Jag har ett vodafone kontantkort som det försvinner pengar på. Är det någon mer som har det som märkt det???
Svar
7
· Visningar
862
Senast: Cronis
·
IT & mobiler Man får inte ta bilder från någon, det vet vi ju alla. Men får man "visa" andra människor bilder som folk har lagt ut på internet? Man...
Svar
2
· Visningar
736
T
IT & mobiler Var kan jag ladda ner det? :)
Svar
9
· Visningar
787
Senast: Happimess
·
D
IT & mobiler Microsoft tycker tydligen att det är läskigt att mina vänner skickar e-post med bifogade filer till mig. Filerna är nämligen blockerade...
Svar
7
· Visningar
853
Senast: satanic
·
IT & mobiler Jag vet inte vad som hänt med mitt virusprogram, plötsligt så ser det inte ut som det är aktiverat längre, ikonen som indikerar att den...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Min skärm har varit gul sen jag flyttade datorn (eller ja alla färger är lite suspekta. Hörde att detta kunde vara ett virus nån som...
Svar
9
· Visningar
1 364
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler jag har tagit massa kort med mn lånade digitalkamera men kan nu inte få in demi datorn. jag har stoppat i kabel och det låter i datorn...
Svar
6
· Visningar
1 052
A
IT & mobiler nu har jag precis gjort klar min allra första hemsida i frontpage. Men jag kan inte ladda upp den på nätet. Jag har cuteftp och jag...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Sparkling
·
IT & mobiler Skratta inte åt mina tappra försök; det är första gången jag på allvar försöker koda själv ;) Tänkte testa på att göra ett formulär...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: snurpe
·
L
IT & mobiler Hur gör jag för att minska mina kort som jag knäppt med digitalkamera så att de inte tar upp så mycket plats? :confused:
Svar
7
· Visningar
839
Senast: Nazazel
·
M
IT & mobiler Har bestämt att bredband vore en bra idé. Frågan är då vilket bolag. Har kollat lite och det billigaste verkar vara Glocalnet, endera...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Jag har bytt från Tiscali till Com hem, visserligen har jag bindningstid kvar hos Tiscali. Men Tiscaliabonnemanget är lite dingt...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har ett par talböcker på datorn som alla ligger i en enda stor mp3-fil. Dock har min mp3-spelare inte så stor minne varför jag måste...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: tifo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp