Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler Microsoft Office Student och lärarutgåva 2003 som Siba har för 1390:- kan man köpa den även om man inte studerar, hur kollar dom det...
Svar
4
· Visningar
806
Senast: meodeo
·
A
IT & mobiler Har alldeles förlite att göra på jobbet, någon som har några roliga länkar :angel:
Svar
7
· Visningar
1 185
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler Min digitalkamera går det att ta små filmsnuttar med, och de sparas i Quick Time-fomrat (minns inte filändelsen just nu...). Det blir ju...
Svar
19
· Visningar
1 795
Senast: snurpe
·
C
IT & mobiler Hur fungerar den, här på buke? Jag har explorer, å med den fukar det ja som en del vet, kasst ibland, å super ibland... Läs HÄR...
Svar
19
· Visningar
1 303
Senast: månsken
·
I
IT & mobiler finns det nån här som vet vad kabeln från datorn till tv hter så man får ut bilden i tv i stället
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Renkött
·
S
IT & mobiler Om någon ville vara snäll och länka till ngn gratis och laglig sida där man kan lyssna på lite bra musik, gärna ballader.
Svar
2
· Visningar
690
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag vill ha en Cd brännare, men jag kan absolut ingenting om sådant..typ märken osv..Vad ska jag ha ? Kan tillägga att jag har en så...
Svar
8
· Visningar
1 108
Senast: Mynta2
·
IT & mobiler någon som har någon bra internetlänk med hur man gör? installerade det idag men har no idea om hur man för :crazy:
Svar
2
· Visningar
751
Senast: meodeo
·
IT & mobiler Vi har Frontpage på datorn. Sedan tidigare har sambon sin hemsida byggd i denna och publicerad på tripod. Nu har jag gjort mig en egen...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Lilldemonen
·
IT & mobiler Hur många kB/s är det normalt att tanka ner med när man har 8 MB bredband?
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Jag vill hitta en sida där man kan ladda hem smiliesar som man kan ha i sin användarprofil i mailen. Vet någon en bra länk?
Svar
5
· Visningar
794
Senast: zask
·
IT & mobiler Håller på att bygga om sidan i Frontpage och ska snart ladda upp den med något FTP-program. Vet att det finns gratis på passagen och...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Kolla min sida, http://web.telia.com/~u36709114/ o jag har lite frågor. Den där lilla kvadraten uppe i vänstra hörnet vill jag ha BORT...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Jezzie
·
C
IT & mobiler Försöker göra ett massutskick till mina kunder från Outlook Express. Alla mail går iväg, tillbaka kommer att det inte går att finna...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: C_L
·
IT & mobiler Som är vass på det här med kort och datorer. Har en bild där jag hemskt gärna skulle vilja bli av med de röda ögonen om de gick. De...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: Josefin_S
·
IT & mobiler en tjej mailade mig och ville köpa hästgrejjor, jag skrev ett mail och skickade...fick felmeddelande (Hotmail) och skulle klicka på en...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Mynta2
·
M
IT & mobiler Är det någon som har erfarenhet av det? Har blivit varnad att man skall vara försiktig när man laddar ner saker från bla KaZaA. Min...
Svar
4
· Visningar
2 026
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Har några bilder jag behöver minska, men dom går inte att öppna i paint. Varför går inte det??? Hur gör jag för att minska dom då?
Svar
10
· Visningar
830
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Är det någon som vet någon gratisserver där man kan ladda upp filmer? Har min hemsida på geocities men de verkar inte gilla formatet...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Har ej lyckats komma in på min mail på hotmail på säkert över 3 veckor. Om jag väl lyckats så kan man ej läsa mailen .. vad är det som...
Svar
4
· Visningar
728
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp