Sv: Hur tar man bort detta på datorn:
Samma skitsnack alltid!! så fort något inte funkar så är det windows fel, inte programmets. Ooohnej, det kan absolut inte vara firefox som buggar, det måååste vara windows
Först trodde jag du visste vad du snackar om någorlunda, nu förstår jag att det inte är så.
fredde skrev:Haha, felrapporteringen är ju en WINDOWS-funktion... alltså är det windows som är kasst som inte klarar av att köra programmen ordentligt. Att Firefox skulle vara seg har jag aldrig upplevt, snarare tvärtom...
För övrigt håller jag med well_what_the_hell till 100%, och förstår inte hur man kan använda en webbläsare som inte följer den "allmänna webbstandarden" utan utvecklar en egen, vilket gör att många nybörjare lär sig massa grejer som egentligen inte ska fungera i en webbläsare, men tyvär gör det ju det i IE. Visst, ni får använda vad ni vill, men jag tycker ändå att Firefox är rätt överlägsen t.ex. IE.
Samma skitsnack alltid!! så fort något inte funkar så är det windows fel, inte programmets. Ooohnej, det kan absolut inte vara firefox som buggar, det måååste vara windows
Först trodde jag du visste vad du snackar om någorlunda, nu förstår jag att det inte är så.