Hur tar man bort detta på datorn:

Sv: Hur tar man bort detta på datorn:

fredde skrev:
Haha, felrapporteringen är ju en WINDOWS-funktion... alltså är det windows som är kasst som inte klarar av att köra programmen ordentligt. Att Firefox skulle vara seg har jag aldrig upplevt, snarare tvärtom...

För övrigt håller jag med well_what_the_hell till 100%, och förstår inte hur man kan använda en webbläsare som inte följer den "allmänna webbstandarden" utan utvecklar en egen, vilket gör att många nybörjare lär sig massa grejer som egentligen inte ska fungera i en webbläsare, men tyvär gör det ju det i IE. Visst, ni får använda vad ni vill, men jag tycker ändå att Firefox är rätt överlägsen t.ex. IE.

Samma skitsnack alltid!! så fort något inte funkar så är det windows fel, inte programmets. Ooohnej, det kan absolut inte vara firefox som buggar, det måååste vara windows :)
Först trodde jag du visste vad du snackar om någorlunda, nu förstår jag att det inte är så.
 
Sv: Hur tar man bort detta på datorn:

Klart att det är en dålig generalisering, och visst, många har förutfattade meningar om Microsoft, bara för att man "ska" tycka att det är dåligt. Såklart är det inte alltid Windows fel, men det faktum att det buggar rätt ofta (i alla fall för mig) kan göra en rätt irriterad. Sen att det finns buggar i alla program är ju något man får leva med.
Men att vägra inse att Internet Explorer inte "håller i längden" (inte än så länge) tycker jag defenitivt är fel.

Och ja, jag vet faktiskt vad jag pratar om, även om det kanske tyvär blir lite patetiskt ibland, som du kanske skulle uttrycka dig.
 
Sv: Hur tar man bort detta på datorn:

Och den som är beläst vet att många av de saker microsoft gör inte står sig bra i längden men räcker för den normale användaren :p

Och ja, inte förän ie har fulländat stöd för css så är alla idioter som kör det i min mening.. Är ju som att fortsätta med griffeltavla när det finns plasmatv. :rofl:

17 år var ju mäktigt. Betyder inte speciellt mycket idag iofs. Och för att besvara din fråga. ja om du kör ie så befinner du dig nog närmare stadiet.. "idiot".

Och bara för att göra en vinkling.. Det är mer förståligt att en mindre erfaren datoranvändare använder sig utav IE och outlook express eftersom det "redan finns där".. Mer erfarna bör ju faktiskt veta att det som finns där är skit. snacka om 17 år åt skogen :smirk:
 
Sv: Hur tar man bort detta på datorn:

Du kallar dig webbdesigner (IT-världens bottenskrap), men uppför dig som en 12-åring! "Jag är bäst, alla som inte tycker som jag är idioter!" :rofl:

Förlåt, det var lågt, jag vet, kunde bara inte låta bli! :rofl:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Helt plötsligt har min dator börjat gå såååå segt och jag som vill att det ska "gå undan" håller på att bli knäpp :angel: Som ett...
Svar
7
· Visningar
1 255
Senast: FannyN
·
D
Övr. Barn Hur gör man enklast med dotterns kompisar som inte längre får vara med henne men som skriver riktigt fula saker på msn?? Dottern är...
Svar
4
· Visningar
1 152
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 112
Senast: Skuggabaldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp