Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Försökte kolla lite bloopers och annat från KF. De var dock i zip och gick inte att kolla på... Hur ska jag bära mig åt för att kunna se...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: SessCa
·
D
IT & mobiler När jag kikar på min hemsida i Mozilla Firefox ser den inte ut riktigt som den gör i IE. Texten har nämligen en mycket större och ibland...
Svar
1
· Visningar
961
Senast: Dasjenka
·
J
IT & mobiler Ngn som kan hjälpa mej? Har börjat använda mailprogrammet Mozilla Thunderbird istället för Outlooken... Tycker det verkar kanon...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Jezz
·
IT & mobiler har kommit till ca 25% och jag vet ej hur jag skall komma vidare.... det är ett rum med en massa gubbar med ljussvärd. och en dörr på...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Har en bild som nu är .bmp, vill att den ska vara .gif eller .jpeg. What to do?
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: fredde
·
IT & mobiler Var kan man ladda hem såna? Finns det ngn sida där de är gratis? Tycker vissa sidor är otydliga i sina villkor. Min kompis beställde EN...
Svar
1
· Visningar
1 316
Senast: simpan
·
E
Svar
3
· Visningar
882
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler nån som har nåt bra program? iMesh funkar inte
Svar
15
· Visningar
1 050
Senast: fredde
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en julkalender där jag vill spärra luckorna så man inte kan öppna förrän det är rätt datum. Har ni någon aning om hur man...
Svar
3
· Visningar
830
Senast: Benzen
·
C
IT & mobiler Min Windows Mediaplayer har fått spelet totalt!Förut funkade den utan problem...men nu kommer den inte längre än till att den står kvar...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: crazy
·
IT & mobiler någon som vet om man kan göra något åt saken, eller om jag måste ta bort min fusk-tredje CDenhet? installerade en så att jag kan spela...
Svar
1
· Visningar
730
E
IT & mobiler Fick en Creative Muvo V200 i julklapp. Jag förstår itne hur man för över filerna m.h.a programmet man fick med. Någon som kan hjälpa mig?
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Blossi
·
IT & mobiler Nu är jag glöms och väldigt jobbig. Kan någon vara snäll (igen) att tala om för mig hur man enklast sparar ner bilderna på hingstarna...
Svar
7
· Visningar
828
Senast: shady
·
E
IT & mobiler vart i photoshop gör man bilden svartvit? jag hittar inte ngn sådan knapp någonstans buhu
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Eileen
·
IT & mobiler Kan jag ha sladden i datorn hela tiden? Den som man överför bilder till datorn från kameran alltså.
Svar
5
· Visningar
973
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Läste just att 90% av världens internetanvändare använder Internet Explore som webbläsarer. Är det verkligen så stor andel? Nyfiken...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 176
Senast: Putte
·
E
IT & mobiler Som inte kostar och är kul! Tipsa! :banana:
Svar
19
· Visningar
1 458
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Nyligen har min dator börjat krångla, genom att webbläsaren hänger sig, speciellt här inne på Bukefalos. Har rensat den på temporary...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: fredde
·
D
IT & mobiler Det här är SÅ frustrerande. Efter att ha använt alxnets gästbok i många år bestämde jag mig för att byta eftersom jag tröttnade på att...
Svar
5
· Visningar
980
Senast: horsedream
·
IT & mobiler på Buke & min mail då jag inte har intresse av andra sidor eller tid är väl det rätta ordet MEN varje dag när jag scannar datorn så har...
2
Svar
23
· Visningar
1 905
Senast: ankans
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp