Mp3-spelarbesvär

Sv: Mp3-spelarbesvär

Fjordan skrev:
Det skiljer ju inte så vansinnigt mycket i pris så jag hade nog slagit till på den dyrare med 512(?)mb, jag har en på 256 och jag får plats med ca 25-30 låtar.
Det är en Jens of sweden och jag är helnöjd.


bara 25-30 låtar? Jag har också en Jens of Sweden 256 MB och jag får plats utan problem med en 45-50 låtar då de är ganska stora, har jag mer komprimerade låtar får man väl plats med en 60.... men det beror ju som sagt på komprimeringen.

Till trådskaparen: personligen skulle jag gärna ha lite större, men det beror ju på hur mycket variation på sina låtar man vill ha. Men även jag är helnöjd med min JOS, dock är jag heltänd på deras nya(Mp 120 tror jag den heter) - längre batteritid och större utrymme och snygg design, men orkar inte köpa en ny. Min har fungerat bra i över 1½ år nu så den får vara med ett tag till.
 
Sv: Mp3-spelarbesvär

Min var visst en 128..... :angel: (känner sig lite korkad)
 
Sv: Mp3-spelarbesvär

En liten fråga!

Jag fick en ny MP3 idag (ren överraskningspresent :d ) men har aldrig hört talas om märket...

En iRiver ifp 895, 512 mb.

E den bra?

Laddade den full igår och har testat den...superenkel, behövde ingen instruktion och då har jag aldrig petat på en MP3 tidigare, så gällande hanteringen så är betyget gott från min sida :) !

Hur länge kan jag förvänta mig att ett batteri räcker :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Mp3-spelarbesvär

Hej !

Det finns en uppsjö av MP3 av olika märken. Sandisk och Creative tycker jag är bra. Om du lyssnar på talböcker så måste du nog ha en på 1GB för att få plats med hela boken. De är ju inte så dyra längre. PM:a mig om du vill veta mer
 

Liknande trådar

G
IT & mobiler Ska köpa ett minneskort till min digitalkamera, ett SD-kort, på 256 eller 512 MB. Finns ju många olika märken och prisklasser; Kingston...
Svar
6
· Visningar
725
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp