Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

H
IT & mobiler Så fort jag försöker öppna tex pdf-filer och en del internetsidor kommer det upp en ruta där det står att "de aktuella...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Hysterisk
·
B
IT & mobiler Moderatorerna som är så påpassliga så att all ska vara PÅ SIN PLATS kanske kunde ställa om klockan på bukefalos
Svar
11
· Visningar
939
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler fil som man kan skicka via mail?? Har det med var man har dom? PhotoBucket ligger mina. ska man lägga dom under någon annan sida...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Så nu har jag istället för mina förra ynka 128 Mb RAM, 256+128 Mb. Och jösses vilken skillnad !! 600 spänn för att få en ny dator ...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Min hubblista kommer inte fram, varken på oDC eller DC++. :mad: Har kollar att adressen stämmer och ja, det gör den. Funkar fin fint...
Svar
8
· Visningar
3 120
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Jag har hittat ett av mina foton på en annan plats på nätet (en msn-sida typ internetstall). Har mejlat sidans innehavare att fotot...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: oz_joj
·
W
IT & mobiler Var kan man göra det? Hade tänkt lägga ut filmer på min häst som är till salu då våran E-post inte fungerar som den borde :(
Svar
2
· Visningar
750
Senast: ScissorHands
·
C
IT & mobiler Hur lägger jag till ett "avslut" som kommer upp efter alla mina inlägg, ex. om jag vill att alla mina inlägg skall avslutas med : " /...
Svar
8
· Visningar
781
Senast: corona
·
IT & mobiler hur funkar det? Vad är eg webs software?
Svar
2
· Visningar
669
Senast: Ragatan
·
T
IT & mobiler Jag är nog trög. Men hur får man bort bilderna i hästgalleriet??? :confused: Bilderna visas inte o har fattat att de e pga att de för...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: TuttanSkrutt
·
S
IT & mobiler Hej, För ett tag sedan hittade jag bilder som jag tagit med min kamera i början av 80-talet på en officiell hemsida där bl a mina...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: oz_joj
·
M
IT & mobiler Någon som kan hjälpa mig lite snabbt med hur det fungerar? Har tänkt göra ett album för att lägga upp på nätet men jag fattar inte...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Går det inte att ta bort min tråd? :crazy:
Svar
3
· Visningar
667
Senast: pepp
·
C
IT & mobiler Jag har gått in på Verktyg -> Internetalternativ. Sedan rensat tidigare, cookies, filer. Ändå finns allting kvar när man klickar på...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Finns det nånstans man kan ladda ner eller se musikvideo online? Kan ni med DC++ ta hem videos? Den jag är ute efter är Despre Tine...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: SweetMelody
·
D
IT & mobiler Eftersom Winamp konstigt och plötsligt har slutat fungera skulle jag behöva tips på liknande program där man kan spela upp mp3:or...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Amania
·
B
IT & mobiler har vart på lan och nu kommer jag inte ut på internet. (bredband) måste ju ändra tillbaka ip adressen men jag kommer inte ihåg hur jag...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Beskyddaren
·
IT & mobiler någon som vet en bra hemsida som man kan göra hemsidor på? har förökt på geocities och spray, men på geocities kommer inte det lilla...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: enjes
·
C
IT & mobiler Ahhhh. Min hotmail kan inte öppna länkar, jag klickar och klickar å det går inte att öppna länkar som är med i mail. Ingenting händer...
Svar
7
· Visningar
858
Senast: creamy
·
S
IT & mobiler Vet någon om det finns någon begränsad tid som copyright gäller. Tex om jag vill använda en bild som någon tagit för 20-25 år sedan...
2
Svar
35
· Visningar
1 747
Senast: alfa460
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp