Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vart kan man fixa det? .tk och liknande? :confused:
Svar
3
· Visningar
725
Senast: BeastieBabe
·
T
IT & mobiler GHA! Jag fixar inte detta! Hur gör jag en style på en tabell så att alla celler får kanter i en viss färg? Det enda jag får till så...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Tippan
·
B
IT & mobiler Hade tänkt sätta mig och knopa ihop en layout i photoshop,men vilken storlek skall man ha på layouten för att det ska bli snyggast...
Svar
3
· Visningar
693
Senast: Monochrome
·
E
IT & mobiler Jag har nu laddat hem ca 20 st av Phil Collins- In the air tonight och ljudet fungerar inte på ngn av låtarna...alltså det spelar men...
Svar
9
· Visningar
993
Senast: satanic
·
IT & mobiler Jag sitter och klurar på hur jag ska göra för att kunna skapa listor i Excel. Det jag vill är att kunna skapa flera icke av varandra...
Svar
1
· Visningar
1 886
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Vart hämtar jag hem detta ? Nån som har en direktlänk så jag slipper leta bland engelska sidor...det ids jag inte.
Svar
4
· Visningar
863
Senast: Cheeserica
·
D
IT & mobiler Idag har Winamp plötsligt slutat fungera. :crazy: Någon som har någon idé om vad det är för fel när programmet stängs när man försöker...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Hej Vet någon om det går att göra om en MP3 låt till en vanlig wma (vad nu det står för?) Vill nämligen bränna ner några låtar från...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Jag gjorde om en hemsida igår kväll, och la ut den på nätet nyss. Lokalt i datorn funkar allt som det ska, men ute på nätet blir det...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har tagit endel kort med digitalkamera och lagt in på datorn. Men jag redigerade dom för att minska storleken, mest att jag har...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler jag har bara microsoft office version från -97. mycket störande för jag skulle behöva ha en nyare version. vad kostar det egentligen att...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Har suttit och knåpat ihop en hemsida, inte kommit så långt än men tänkte höra vad ni tycker hittils. http://vavva.1go.dk
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Jag har några videosnuttar i .avi format som fungerar lokalt på min dator. Jag kan klicka på dem och realplayer startas och visar...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: puppan2
·
IT & mobiler Sedan jag för några dagar sedan fick en ADSL-anslutning, har jag ett antal gånger fått upp en messenger-ruta, som gör reklam för...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Butros
·
B
IT & mobiler ...fort! hur ser man hur mycket plats man har på hårddisken samt vad man har för grafik kort? jag vet att man går in på kör sedan...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Beskyddaren
·
IT & mobiler Har problem, hjälp mottages tacksamt. Skulle gå in på Freefarms foderstatsprogram optignägg, hade tydligen inte det java-plugin (1.4)...
Svar
4
· Visningar
748
Senast: gylle
·
IT & mobiler Nu behöver jag lite hjälp. Jag kodar många olika hemsidor varav flera åt företag och det är naturligtvis viktigt att de funkar i alla...
Svar
10
· Visningar
1 417
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Hej! Jag har nu knåpat på en sida med hjälp av dreamweaver MX2004 & tänkte lägga upp den på internet. Nån som vet hur man gör med DW...
Svar
3
· Visningar
889
Senast: lotta_k87
·
IT & mobiler Jag har som jag skrev i en annan tråd att jag fick problem efter att ha partitionerat om disken med Partition Magic. Det här verkar...
Svar
5
· Visningar
2 661
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Är jag den enda i landet som inte piratkopierar program? När jag letade efter programvaruförsäljare på internet hittade jag inte mycket...
2
Svar
22
· Visningar
2 455
Senast: Monochrome
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp