Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
ja, precis som ovan, är de nån som känner till nåt prog där man kan få med en kommentarruta, så alla som tittar på korten kan kommentera...
IT & mobiler
VAD är det för fel på vår dator :confused: Den lever ett eget liv och stänger ibland bara av sig och startar om... Det kan hända massor...
IT & mobiler
Gissar att det är fler här som har ett PayPal-konto? Just nu förekommer det en del mysko aktivitet, inte från PayPal men från "folk" som...
IT & mobiler
Men jag kan inte komma på något bra namn på den... den ska handla om Rock band, som simple plan green day och sånna, Absolute rock bands...
IT & mobiler
om man får be om sånt här...
Jag har börjat spela Aura men har kört fast nästan direkt. Är väl inte tillräckligt smart kan jag tro. Säg...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.