Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

C
IT & mobiler Såg precis programmet på 2:an om digitala lagringsmedia. Intressant! Funderar lite apropå att jag ju är fotograf och sparar bilderna...
Svar
9
· Visningar
1 231
Senast: gern
·
IT & mobiler Tömde ALLT i min dator och installerade om...Har Win-98 första utgåvan...villket jag hade förut oxå. Men har aldrig vart med om att när...
Svar
15
· Visningar
1 143
Senast: geisli96
·
IT & mobiler Har knäppt lite kort med digitalkameran (Sony Cybershot nånting). Har USB-kabeln inkopplad i datorn, kör in den i kameran, slår på...
Svar
2
· Visningar
938
Senast: gul_zebra
·
S
IT & mobiler i vilket program spelar ni era låtar som ni har på datorn? har har bara real player, det är värdelöst, går ju inte att skapa nån...
Svar
11
· Visningar
920
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Datorn jag sitter vid nu har inga USB-portar. Vi skulle verkligen behöva det, eftersom min kamera ansluts via det och vi vill ha ut lite...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: pinkyman
·
M
IT & mobiler Hej! Sitter just nu och fixar lite med bilder som senare ska gå till tryck. Jag har tänkt att montera ihop mitt arbete i InDesign och...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Alltså... Vet inte riktigt hur jag ska förklara detta, men jag ger det ett försök. Är det bara jag som inte kan se mina "simmars"...
Svar
12
· Visningar
1 171
Senast: voltis
·
IT & mobiler jag skulle ladda hem ett program som finns på skolans hemsida, men har lite försvårt att förstå förklaringen som jag fick ;) :angel...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: tralala
·
IT & mobiler Går det någonstans i Windows XP att ställa in att man alltid vill ha mappinnehåll visat som "detaljerad lista"? Jag får ändra i varje...
Svar
5
· Visningar
1 020
Senast: Bedeviler
·
IT & mobiler Sladden till mitt nya modem är väldigt kort, och nu ska jag flytta datorn och behöver en längre sladd. Men var är bäst att sätta den...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: Basilika
·
A
IT & mobiler någon med PhotoShop som vet hur man delar ett foto i EXAKT fyra lika stora delar som har tid och lust och kan hjälpa mig med det...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: creamy
·
C
IT & mobiler Sambon, som har XP på sin dator, har precis installerat SP2 (hann inte läsa tråden här innan...) men pga lite småstrul så avinstallerade...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Bebben
·
IT & mobiler Jag får messet "bad update sequence number" efter att jag skulle ändra storleken på partitionerna på min hd. Det tog lite tid efter som...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: AnetteJT
·
C
IT & mobiler jag håller på att föra över bilder jag har målat till datorn men det blir inte bra! jag använer en digitalkamera. bilderna blir gråa och...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: tjenixen
·
M
IT & mobiler Vi har massa spel hemma som inte går att använda eftersom det kommer upp en ruta där det står att T&L saknas el nåt sånt. Det är ju lite...
Svar
6
· Visningar
1 026
Senast: music
·
IT & mobiler Sitter just nu uppe i stallet på deras dator, är barnvakt :angel: men i varjefall, hur jag än gör så får jag inte igång ljudet, eller...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: vilse
·
F
IT & mobiler Jag är inte bra på det här med datorer... när man laddar hem en bild från internet så öppnas den i nåt "visningsprogram för bilder och...
Svar
5
· Visningar
885
Senast: Mynta2
·
C
IT & mobiler om man "anställer" någon för att göra ens hemsida. vad är rimligt att bela för en relativt enkel hemsida med mycket bilder. hjälp mig...
Svar
10
· Visningar
997
Senast: coscos
·
S
IT & mobiler Money. I want money. Klarar mig aldrig på det som man har i början... :angel: Frågar här först och främst för snabba svar. ;)
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Silverstol
·
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Glimten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp