Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
funderar jag på att skaffa. Såg på Spray att det fanns en _perfekt_ledig. Nån som har erfarenhet av webverktyget och vad man egentligen...
IT & mobiler
Har haft en del problem med min dator på sistone, men efter att ha kört norton och McAfee för virus, och pestpatrol, ad-aware oh Spyware...
IT & mobiler
Vad jag förstår måste man registrera sig på blip.se för att kunna göra det nu för tiden. Kostar det något? Funkar det bra? Måste skaffa...
IT & mobiler
Jag har en egen hemsida plus administrerar en till. Min är gjord på så sätt att jag gjorde alla sidor i Word o en kompis hjälpte mig att...
IT & mobiler
Dom skrivbordsbilder som automatiskt ligger under egenskaper, vart är dom sparade egentligen? Hade tänkt göra om några i PhotoShop, men...
IT & mobiler
Skulle vilja spela in alla KFavsnitt på VHS men det visas ju inte längre. Går ju att få tag på en hög på nätet och har hört att det går...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.