Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Efter att ha laddat ner Panda Titanium 2005 har min dator blivit mycket långsam i uppstart (ca 7min, innan var det tre min. då jag hade...
IT & mobiler
Jag har en Sony Cyber-shot DSC-P32 digitalkamera och datorn har varit så vänlig och slängt drivrutinerna, kan inte hitta skivan och vill...
IT & mobiler
Microsoft tycker tydligen att det är läskigt att mina vänner skickar e-post med bifogade filer till mig. Filerna är nämligen blockerade...
IT & mobiler
Jag vet inte vad som hänt med mitt virusprogram, plötsligt så ser det inte ut som det är aktiverat längre, ikonen som indikerar att den...
Skola & Jobb Det är frivilligt men det blir vääääldigt sura miner om man avstår. Jag avstår typ alltid, en kollega fick för sig att jag var autistisk...
Hundavel & Ras Känns som som är ganska hetsiga och högenergiska för ett litet barn, inte sällan dom vrålar rätt bra på andra hundar om dom inte fostras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.