Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Någon som kan tipsa mig om bra sidor där man kan gratis ladda hem bilder för fritt användande? ex. som www.freefoto.com Det ska vara...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har inte kunnat logga in på min hotmail sen igår em. Är det fler som har problem? Messenger funkar precis som den ska, det är bara...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Lydia
·
IT & mobiler Har det någon större betydelse i dag om man håller sig till webbfärger eller ej på en webbplats? Vad jag förstår var det en del äldre...
Svar
4
· Visningar
1 799
Senast: Butros
·
I
IT & mobiler jag har frågat förr, men dom tips jag fick tog mig inte vidare tyvärr. vet nån om en bra sida der man kan göra sig en hemsida...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Icebabe_1
·
IT & mobiler Nu behöver jag er hjälp om vad det är jag ska leta efter. Jag behöver ett formulär på en hemsida där man kan skriva sitt namn och kryssa...
Svar
1
· Visningar
890
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Jag funderar på att skaffa bredband hemma. Problemet är att vi inte har bredband draget hem till landet där jag bor :crazy: men...
Svar
9
· Visningar
1 247
Senast: caballus
·
H
IT & mobiler suck... är verkligen inte bra med det här med datorer.. vi har skaffat DC++ nu efter att datorn varit i väg o rensats från virus. men...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Stallflicka
·
IT & mobiler Finns det någon offentlig statistik över vilken skärmupplösning som är vanligast? Finns det någon rekommenderad standard för...
Svar
2
· Visningar
773
Senast: yew98fq
·
S
IT & mobiler Snälla, finns det någon som skulle kunna hjälpa mig. Sedan april har jag fått totalt 38 stycken mail till min jobb mailadress. Jag...
Svar
6
· Visningar
880
Senast: guldmane
·
S
IT & mobiler Jag funderar på att köpa en MP3-spelare med radio. Jag har kollat runt lite på nätet och sett att det finns många fler än jag trodde. Så...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Sony
·
IT & mobiler Vad tycks? http://dragonfire.knows.it
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Markerar man dem som de ligger i mappen så kallas står det mpg på typ men lägger man in dem i nero för att bränna sår det filmfil på...
Svar
2
· Visningar
821
IT & mobiler Jag har fastnat helt på hur jag ska få över bilderna från mobilen till datorn. USB kabel finns och installations CD är körd. Har...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: tinaiva
·
S
IT & mobiler nån som kan en bra hemsida med info om att ladda hem / inneha / bränna mp3 filer mm?
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: alfa460
·
IT & mobiler Pa första sidan av min hemsida skulle jag vilja ha nagra bilder som länkar till olika saker (tex jag, foton, hästar). Dessutom skulle...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Butros
·
IT & mobiler Hur skyddar jag mina bilder på min hemsida. Hitintills har jag litat på att folk är vänliga och frågar mig innan de lånar något, men nu...
Svar
8
· Visningar
3 052
Senast: Blueeyes
·
IT & mobiler Jag vet at det finns ett program på nätet som är gratis som man kan ladda ner och sen kan man omvandla "vanliga" cd till mp3 så man kan...
Svar
2
· Visningar
856
S
IT & mobiler Vet att man kan göra det med olika bildformat (även om jag inte längre kommer ihåg hur, men det gör inget för jag har redan ställt in...
Svar
2
· Visningar
655
Senast: Ylva
·
M
IT & mobiler För ett par år sedan gjorde jag en enkel hemsida till mina föräldrar och nu påstår de att det är för lite trafik på sidan med "bara" 108...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: alazzi
·
M
IT & mobiler Jag sitter här och blir snart galen! Försöker ladda upp en hemsida med ftp på ett konto(silver) på spray, med eget domän-namn. Men i...
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Renkött
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp