hur långt klarar ni?

Sv: hur långt klarar ni?

*knappen*

HJÄRTATTACK!!! :mad::mad:
Jag höll på att trilla ur stolen... inte särskilt trevligt alls... Fy!
Inget trevligt spel!
Tur att jag inte har ungar å sa ut dom å spela...
 
Sv: hur långt klarar ni?

SHIRE__83 skrev:
jag tycker de va trevligt :devil: :devil: :devil:

Jaha, men jag skrev just i mitt föregående inlägg, att hade mina barn spelat det där spelet?
Vad hade hänt då? :crazy: :mad:

Nästa gång du (eller nån annan) lägger in sånt där spel, så varna lite snyggt vad som komma skall...
 
Sv: hur långt klarar ni?

SHIRE__83 skrev:
då är juh hella det roliga borta :cool:

Då lägger man inte ut sådana spel!
Behåll dom för dig själv, roa dig med dom. Vi som sitter här (de flesta) gillar dom inte!!

Och om en del bulefalister låter sina barn spela, vad tror du händer då?
 
Sv: hur långt klarar ni?

Cronis skrev:
Och om en del bulefalister låter sina barn spela, vad tror du händer då?
Som förälder har man ju å andra sidan ansvar för sina barn. Vill man inte att de ska se otäcka saker får man kolla upp länkar innan man låter dem spela.

Såna här länkar cirkulerar ganska ofta på Buke så det är ju inte helt otroligt att det är någon läskig gubbe som ploppar upp... :smirk:

F.ö. har jag svårt att se det roliga i såna spel öht. Är inte det roliga med att skrämmas att se reaktionen hos offret? :devil: :angel:
 
Sv: hur långt klarar ni?

Jag förstår inte det roliga.
Jag blev ärligt talat inte ens rädd, om det nu var det som var meningen.
Vad är det för mening med den där gubben som ploppar upp?
Eller är den han som är meningen med spelet s.a.s?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: hur långt klarar ni?

ärligt talat tror jag att barnen kan hitta såna spel var som hälst eller hur?? :idea: och om du ser en länk provar du inte den innan du låter ditt barn spela det?? :smirk:
 
Sv: hur långt klarar ni?

Monochrome skrev:
F.ö. har jag svårt att se det roliga i såna spel öht. Är inte det roliga med att skrämmas att se reaktionen hos offret? :devil: :angel:


men jag får juh veta reaktionen ändå juh ;) :idea:
 
Sv: hur långt klarar ni?

SHIRE__83 skrev:
ärligt talat tror jag att barnen kan hitta såna spel var som hälst eller hur?? :idea: och om du ser en länk provar du inte den innan du låter ditt barn spela det?? :smirk:

Självklart skulle jag spela själv innan...
Men ändå
 
Sv: hur långt klarar ni?

LillaMy84 skrev:
åh fy fan va rädd jag blev :eek:

Jo men enl. Shire så är det meningen... å det är åxå roligt... :smirk:

Jag fattar dock inte vart det roliga är
 
Sv: hur långt klarar ni?

jo haha efter att rädslan släpper e d kul :rofl:
ungefär som i bredbandsreklamen ju hehe
men jag mitt pucko va ju tvungen å prova å komma längre på bana två...å lika rädd blev jag... :eek:
 

Liknande trådar

  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
36 157
Senast: Mineur
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
919
Senast: Pilot
·
Juridik & Ekonomi Jag försöker läsa villkor i mina försäkringar men blir inte klokare. Kan man få ersättning för ärr efter operation? Jag har opererat...
2
Svar
26
· Visningar
1 288
Senast: Bison
·
Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
586
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp