Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

N
IT & mobiler Hur förminskar man en bild till 80*80 picklar,om man har bara paint program? Någon som vet??? :( Vänligen erika
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Nadin
·
N
IT & mobiler Hur förminskar man en bild till 80*80 picklar,om man har bara paint program Någon som vet??? :( Vänligen erika
Svar
1
· Visningar
667
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Finns det något bra ställe på Internet där man kan finna mallar till korrekt skrivna brev? affärsbrev, reklamationer, PM osv? eller...
Svar
3
· Visningar
1 206
Senast: shattis
·
IT & mobiler Skulle behöva hjälp med css... Jag vill ha streckad kant i en tabell, och då på alla linjer mellan cellerna i tabellen, inte bara på...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: loveponies
·
F
IT & mobiler Det finns någonting på datorn som man kan starta för att rensa bort gamla filer som inte används på ett bra tag. Vad är det jag letar efter?
Svar
7
· Visningar
727
Senast: Fjunet
·
M
IT & mobiler Jag har lyckats göra något som gör att jag inte kan markera en text och sedan bara trycka på "delete" utan jag måste backa hela vägen...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Nazazel
·
IT & mobiler Jag vet hur man gör för att förminska bilden, precis som A_K_N förklarade i sin tråd (Tack föresten!), men vår dator har inget...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: Nazazel
·
IT & mobiler Jag har ju ett par hemsidor som jag gjort med lite hjälp av Frontpage (och sen gått in och rensat och ändrat i html-koden). Alltså är...
Svar
1
· Visningar
1 071
Senast: Nazazel
·
  • Låst
IT & mobiler Exempel: *Hur laddar jag upp en bild på internet? *Varför fungerar inte min användarbild? *Var kan jag lägga bilder så att jag kan...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
9 514
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Vill flytta på min hemsida, men jag fattar absolut ingenting. Skulle vilja göra en någorlunda professionell sida, lättnavigerad med meny...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler riktigt :confused: Jag ska installera ADSL men det står att jag ska använda 1 jacket och det har jag på bottenvåningen,, hur i herrans...
Svar
8
· Visningar
845
Senast: mysko
·
IT & mobiler Får läskvitto till mitt outlook, detta ställde jag in på eget initiativ för 100år sedan men minns nu inte hur jag tar bort det . Någon?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag gjorde först en sida med massa olika ramar o sånt i DW... sen när jag sparade dom sparades ju dom i olika filer... typ... men går...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: loveponies
·
F
IT & mobiler Jag kommer inte in på vissa hemsidor tec www.nilson.com & www.cosabella.com. Sidorna laddas till 38 % och sen slutar den bara att ladda...
Svar
7
· Visningar
1 433
Senast: Fnurra
·
IT & mobiler Min dator har börjat med ovanan att den hänger sig i princip dagligen. Mestadels när jag surfar, men ibland även när jag inte gör det...
Svar
17
· Visningar
1 761
Senast: Antti
·
IT & mobiler Satt och letade efter lite bilder på min gamla ponny som jag trodde jag hade på datorn, hittade dom inte. Kom o tänka på en gammal...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Formosus
·
W
IT & mobiler Iom attjag nästan garaterat behöver en sådan maskin så undrar jag var man köper dem? Även tips på sidor där man kan köpa begangnade är...
Svar
1
· Visningar
674
Senast: Stereo
·
T
IT & mobiler Har två filmsnuttar som jag vill lägga på nätet. Dessa är i format .mov Har testat att lägga in dem på mitt konto på passagen, men får...
Svar
3
· Visningar
758
Senast: gern
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en ny layout, tänkte fråga vad ni tycker. Ser det konstigt ut? Har nämligen Mac, så det hade varit bra att veta hur...
Svar
15
· Visningar
899
Senast: Smajlet
·
IT & mobiler Det har jag börjat lära mig idag. *häftigt* En helt ny värld har öppnat sig. :bump:
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp