Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler som är lite småhajj på datorer? försöker installera min webcam, men det funkar inte.. Förklara hur man gör, tack!
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Glimten
·
IT & mobiler Trodde inte att det gick att radera "inbrända" bilder på en cd-skiva, men det verkar som om det är precis vad jag "lyckats" med - av...
Svar
13
· Visningar
1 987
F
IT & mobiler Vad har ni för brandvägg på er dator? Är det gratisversion? Jag har just nu ZoneAlarm, är den tillräckligt bra? Förslag på annan?
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Millz
·
P
IT & mobiler på spray laddar man upp bild?
Svar
9
· Visningar
870
Senast: lizan
·
O
IT & mobiler Hej! Är det någon som vet hur man förminskar bilder som man fått på mail??? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
862
Senast: Zaga
·
K
IT & mobiler kommer inte ihåg vad den sidan hette, men man kan göra egna överskrifter med häftiga stilar...någonting med font....någon som kan tipsa...
Svar
15
· Visningar
1 261
Senast: chakira
·
M
IT & mobiler Är det värt att skaffa? Ett par frågor: 1. Kostar det något? 2. Finns mycket att ladda ner? (d.v.s. om man söker på musik och filmer så...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: aniara_lenson
·
S
IT & mobiler Jag ska börja plugga ´till hösten och min sambo och jag blir särbos, med 40 mils avstånd. Han kommer behålla datorn, och därflr behöver...
Svar
15
· Visningar
1 755
Senast: Vargdotter
·
IT & mobiler Hur fasen får jag bort himla messenger service reklam popups som kommer hela tiden och avbryter mitt i spelet fligh simulator mm, samt...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Dasjenka
·
V
IT & mobiler Ska inhandla en ny scanner, och undrar vad som är bra. En tjej har rekommenderat märket HP, bra, dåligt? Finns väl olika upplösningar...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: Babelilla
·
IT & mobiler Denna fråga rör inte riktigt samma sak som de andra frågorna, så kanske får den vara egen tråd? Jag söker ett ställe att lägga bilder...
2
Svar
26
· Visningar
1 645
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Har en gammal dator som verkligen skulle behöva rensas. Men jag kommer inte ihåg hur man gör när man formaterar! :crazy: Sen undrar jag...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Millz
·
T
IT & mobiler Min dator har börjat med nåt oroväckande. Ibland darrar bilden till ett par sekunder för att sedan bli normal igen. Inte mycket men...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Ti_Ti
·
W
IT & mobiler en \"riktig\" dator. Som INTE krånglar :angel: Har fått tips att det ska vara en dator och inte en pc (skillnad? :o) Och inte Windows...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: Millz
·
I
IT & mobiler går det att bränna dvd filmer på vanliga 700 mb skivor ??? Is å fall vilket program i nero använder man ?
Svar
1
· Visningar
793
Senast: Millz
·
F
IT & mobiler Jag har lyckats få dansk text på datorn och får inte bort det!! :devil: jag har førsøkt med alt + shift men det funkar inte och jag...
Svar
3
· Visningar
786
T
  • Låst
IT & mobiler Hur gör man så att man får en bild till sin användare?? plzz svara !! //Louise
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Vi har två stycken Windows XP och ett trådlöst nätverk, inga problem med att dela filer och mappar men vi har inte lyckats dela ut...
Svar
1
· Visningar
637
I
IT & mobiler vi har DC++ och är vip där. men nu är vi från kopplade är det någon här som vet hur vi ska ändra på inställningarna för att komma in...
Svar
1
· Visningar
638
Senast: Vargdotter
·
I
IT & mobiler jag har windows XP på engelska skulle vilja veta vart man går in när man ska formatea om datorn :confused:
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: satanic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp