Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Om jag skapar ett nytt, tomt dokument och ska skriva (redigera) i det, så kommer det bara upp en popup där det står:PopUp Då trycker...
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Evergreen
·
IT & mobiler Vad heter sidan där man kan läsa om olika kameror, där de jämför och betygsätter etc?
Svar
4
· Visningar
982
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Har fått lite problem med min skrivare.. När jag försöker skriva ut nåt så kommer det inget på pappret. Pappersmatningen och det funkar...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: skimmer
·
IT & mobiler jag har laddat hem ett dreamweaverpå kazaa men vad ska jag skriva i serailnumber rutan?? sen skulle jag behöva lite hjälp med min...
Svar
3
· Visningar
767
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Var är det bästa å lättaste sidan/sättet att göra en hemsida på?? jag vill kunna använda ftp!
Svar
12
· Visningar
996
Senast: loveponies
·
G
IT & mobiler Efter mina virusproblem så kom jag på att jag kanske ska ha en brandvägg. Laddade ner en igår som heter Firewall X-treme. På dennes...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Millz
·
IT & mobiler Har en fråga angående bilder på tex hemsidor.. Alltså kan man (har rätt) att använda copyright symbolen på bilderna på sin hemsida för...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: sabbet
·
C
IT & mobiler Stephen King-släng dig i väggen. Carolas dator med all samlad info, böcker, kursmaterial, journaler o dyl. sa för två dygn sedan ajöss...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Jen80
·
F
IT & mobiler Jag får det bara inte att fungera. <font size="15"> har jag skrivit, men inte tusan fungerar det :mad: Har lagt till </font> inom...
Svar
8
· Visningar
878
Senast: Dasjenka
·
K
IT & mobiler Jag tycker det är väldigt kul att göra hemsidor och till hösten ska jag börja en kurs i webdesign. men hur ska man få tag på hemsidor...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Kiddo
·
S
IT & mobiler Finns det någon sida där man kan lägga upp filmer gratis? jätte tacksam för svar! har ganska många fina filmer på hästen som jag skulle...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: SneakySue
·
D
IT & mobiler ... när man har gjort en hemsida åt någon annan men är en amatörklåpare som jag? Jag vill skriva ut mitt namn på sidan men vad kan jag...
Svar
10
· Visningar
897
Senast: Ewonya
·
E
IT & mobiler Hur formaterar man en dator med windows 2000? Försöker göra det inloggad i windows men den kan inte för att det finns vissa "program...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Ejniz
·
IT & mobiler Med våra hästar och lite annat.. lite kvar att göra men det orkar jag inte med idag... www.miagi.nu
Svar
2
· Visningar
778
Senast: concierge
·
IT & mobiler Hj\'lp! Vad har jag tryckt p[ f;r knapp! Vafan, tangentbordet fungerar inte. Det blir bara en massa [';--_0, vet ni_ Fr[ge trecknet...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Maddet_
·
K
IT & mobiler ... är dom sista ändringarna gjorda. Vad tycks? www.mitis.tk
Svar
1
· Visningar
718
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler På hemsidorna, hur har ni gjort menyerna? Nu har jag äntligen bestämt mig för att fixa iordning sidan en gång för alla. Men jag vet inte...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Första sidan (hem) vill inte visa bilderna, men resten av sidorna är som de ska.. Varför blir det s`å? Jag har inte gjort något...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Miagi
·
F
IT & mobiler Koden för att länka till en bild som man själv "bestämmer" storlek till? :crazy: Den visas som en bildlänk (bild med länk :p) men om man...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: Farouk
·
IT & mobiler Skulle vilja änndra färg på rullningslisten, vill ha den grå. Men hur? Här är koden hittills: <html> <head> <meta...
2
Svar
24
· Visningar
1 841
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp