Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler hur gör jag för att kunna ladda upp filmer till nätet sedan länka så dom andra på buke kan se dom ?!?
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Håller på med nya hemsidan och ska byta rad. Men den hoppar ju över en! hur gör man för att bara hoppa ner under utan att få det där...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: gul_zebra
·
M
IT & mobiler Nu har min gamla pappa (78 år) som vanligt varit och klickat på något han inte borde, kan jag tänka. Han ringde och undrade hur han...
Svar
8
· Visningar
1 739
Senast: Elftor
·
Q
IT & mobiler när jag ska gå in på hööks hemsida står endast detta meddelande på min skärm! "Du måste ställa om upplösningen på Din skärm! Ändra till...
Svar
3
· Visningar
828
Senast: BeastieBabe
·
M
IT & mobiler Man kan ju ladda upp bilder men jag har en låt som jag skulle vilja "visa" den är så bra. :love: Hur gör jag för att ni på bukefalos...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Morotsbiten
·
IT & mobiler Fick ett virus i min dator som pajade en hel del, bytte sedan operativsystem ifrån windows 2000 till XP och jag har nu inget ljud har...
Svar
4
· Visningar
846
Senast: Stollan
·
IT & mobiler Finns det något sådant program? Dvs ett som man kan komprimera videosnuttar med, så som man kan göra med bilder.
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Pellur
·
IT & mobiler Jag har fått DreamWeaver hemsickat till mig via mail, nån som kan berätta hur jag gör nu då?
Svar
6
· Visningar
916
Senast: loveponies
·
L
IT & mobiler Ingen av mina funkar!! Vad är felet :confused: :confused: :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Pellur
·
X
IT & mobiler Det är något jättekonstigt fel på BÅDA mina mailar!!! När jag får nya mail står det re:document och sen står det i dem "Please read the...
Svar
13
· Visningar
1 385
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Hur får man fram adressen till en bild på Mac - alltså motsvarigheten till att högerklicka på bilden och få fram egenskaper på PC...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler kan någon förklara "steg för steg" för mig hur jag gör sepiafärgade foton i photoshop. jag förstår ingenting av det programmet... :D...
Svar
1
· Visningar
1 193
Senast: Halloy
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en ny hemsida och vill kunna öppna bilderna i ett eget fönster mha javascript. Alltså att man klickar på en bild och...
Svar
10
· Visningar
1 134
Senast: Dasjenka
·
O
IT & mobiler Testade att skriva ut en bild på mig och hästen igår, på fotopapper, svart/vit eftersom vi har slut andra färger. På vanligt papper blir...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: oasen
·
IT & mobiler Går det att minska denna bild till 100kb eller mindre? Skulle någon kunna hjälpa mig med det om det går?
Svar
2
· Visningar
910
L
IT & mobiler Jag har fått så mycket bra hjälp här innan med Paint Shop Pro 8 och vill gärna ha hjälp igen om hur man gör ett kollage med det...
Svar
3
· Visningar
928
Senast: lotta_k87
·
F
IT & mobiler jag är så trött på att inte kunna html!! jag tittar på min sida, tycker den är hyfsad. sen tittar jag på några andra - och min är ju...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Har precis börjar förstå funktionerna i detta program Macromedia Dreamweaver 2004 Mx. Jag hade tänkt att göra den med iframes och nu så...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Skuggfaxe12
·
L
IT & mobiler Nu har jag skaffat mig bildprogrammet Paint Shop Pro och ska försöka göra en layout till hemsidan. Men det är en del saker jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 269
Senast: lotta_k87
·
S
IT & mobiler har jag hjälpt henne med. Ellerjag har gjort hela layouten. Så nu vill jag veta; vad tycker ni om den? Jag har en mac, så jag har inte...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Dasjenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp