Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Den bara bråkar. Helt plötsligt så stänger den ner hela explorer rutan när jag ska gå in och kolla på tråden med bilder i. Den om...
Svar
2
· Visningar
846
Senast: Getaway_hon
·
S
IT & mobiler Hur \"vänder\" man bilden så den hamnar på rätt ledd? jag har fått massa fina bilder mailade, men dels är de jättestora i formatet och...
Svar
1
· Visningar
1 017
Senast: voltis
·
IT & mobiler Blir så förbannad på mig själv :mad: Brukar alltid ha datorn urdragen under sommaren för att slippa åskskador. I torsdags satt den...
Svar
15
· Visningar
1 828
Senast: SessCa
·
S
IT & mobiler Jag och min bror har delat nätverk hemma och får inte riktigt till det med våra mappar för utdel. Han kan se det jag delar ut, och även...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Jo, det är ju så att jag har hemsidesplats i mitt internetabbonemang.. Det vore ju kul att i alla fall försöka sig på att göra en...
Svar
17
· Visningar
1 686
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Varje gång jag startar datorn så försvinner snabbstartfältet nere i vänstra hörnet av aktivitetsfältet. Detta började hända efter att...
Svar
4
· Visningar
1 707
Senast: aiquen
·
S
IT & mobiler Vad har hänt? Kanalen verkar inte vara registrerad längre?
Svar
9
· Visningar
1 061
Senast: Benzen
·
M
IT & mobiler Tänkte göra en snygg hemsida med mina foton. Frontpage tycker jag inte är så bra. Hur är Dreamweaver? Finns det några andra...
Svar
14
· Visningar
6 461
Senast: B1an
·
T
IT & mobiler Vi har fått ett erbjudande av UPC/Chello i huset om bredband. Så här står det: Chello classic, där du får 1 dynamisk IP-adress och...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: frez
·
G
IT & mobiler Hur lätt är det att installera en ytterligare hårddisk på datorn, och vad behöver man?
Svar
8
· Visningar
937
IT & mobiler Hej allihop! Jag har ett problem som jag tror har med bildskärminställningen att göra. Det är nämligen så att jag fått formatera och...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Cattis_E
·
V
IT & mobiler undrar bara om det är någon som nånsin haft behovet att göra egna pationeringar och isåfall varför, jag har jävlats med det i två dar nu...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: elsa_carlsson
·
IT & mobiler Min son har kommit på att han vill testa spelet online. Någon som håller på med detta spel? hur gör man? Ska man ladda ner nåt? AM
Svar
6
· Visningar
882
Senast: SessCa
·
T
  • Låst
IT & mobiler Kanske nån kan hjälpa mig med mitt kanske löjliga problem. Jag lyckas inte "ladda in" nån bild. Ni vet en sån där bild som syns när man...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Cheeserica
·
M
IT & mobiler Hur få bort \"passthrough\"? Har efter att ha besökt hemsidor för att hitta mp3-filer fått något skit på min dator som gör att jag får...
Svar
7
· Visningar
884
Senast: frez
·
IT & mobiler Jag och min dator/scanner på arbetet har inlett en konflikt ;) Jag har haft folk här från IT-avdelning och Profdoc som är det program...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: snurpe
·
M
IT & mobiler har nyss kört ad-aware och det hittade inte ett enda nytt objekt!!! :eek: i min dator. brukar köra ca en gång i veckan men har inte...
Svar
5
· Visningar
915
Senast: elsa_carlsson
·
B
IT & mobiler om jag uppfattat det hela rätt så är frames olika "rutor" på hemsidan. En för menyn en för rubrik och en för sidan t.ex. Stämmer det...
Svar
5
· Visningar
1 361
Senast: B1an
·
S
IT & mobiler Vilken tycker ni är bäst? Hur är kvaliten? Finns det många spel till? Sen får ni gärna skriva vart ni köpte dom och vad det kostade :)
Svar
16
· Visningar
1 107
Senast: elsa_carlsson
·
IT & mobiler söka en bild på Internet? Liknande det man på ord via sökmoterer? Tänkte närmast på om man kan se i vilka sammanhang en bild dyker upp...
Svar
1
· Visningar
764
Senast: Elftor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp