The Mystery of Time...

Sv: The Mystery of Time...

är det någon som har kommit förbi laser vägg två?? hur? förstår inte hur jag ska göra..
 
Sv: The Mystery of Time...

Finns det 2 laserväggar? Var är du? Har du gjort väggen grön?
 
Sv: The Mystery of Time...

Tja! Japp jag har gjort väggen grön har kommit förbi alla FYRA laser väggar,är på level 13 men jag kommer inte igenom den där porten som det brann utanför. Jag undrar är det stopp där?? jag hittar inge mer dörrar eller .ledtrådar,har skruvmejseln kvar..vet du ngt??
 
Sv: The Mystery of Time...

Hur lyckades du med laserväggarna? Jag har haft uppehåll sen i förmiddags och är tillbax nu
 
Sv: The Mystery of Time...

först måste du få gröna väggen att flytta på sig genom att göra den grön,sedan ska du öppna den första väggen så att du kommer til laser vägg två.
sedan måste du gå på jakt efter en avbitar tång i nån av rummen som kom fram ur den gröna väggen... sedan när du har fixat laser två, ska du in där och se till att du flttat på saker i en av dem rummen från gröna väggen.. ja,sedan så ska man tillbaks till rum ett och ändra om laser väggarna så att laser tre är fri.. det är mycket att springa fram och tillbaks hit och dit.. men du kommer att lösa det...
nu ska jag til jobbet,vi kanske hörs ikväll jag ska fortsätta på Level 13...om det går att komma vidare förstås??
ha det bra!
/Trilla
 
Sv: The Mystery of Time...

Hjälp!
Jag har suttit fast på level 13 sen i fredags.
Jag kommer inte vidare.
Hur ska man göra med maskinen med massa färger och med spaken.
Jag antar att man måste få igång den på något sätt för att hissen ska fungera.
Jag kan inte gå tillbaka någonstan utan det enda stället jag kommer till är till rummet med maskinen samt ut under stjärnorna.
 
Sv: The Mystery of Time...

Hisen får du igån genom att trycka på nerknappen..
åk sedan till alla våningar för att hitta ledtrådar till maskinen..
 
Sv: The Mystery of Time...

Jo fast den säger att det inte finns tillräckligt med ström för att köra hissen.
Hur får man igång den?
Jag trodde att man skulle meckla med ljusapparaten för att få igång hissen.
 
Sv: The Mystery of Time...

nej, nu kom jag på!
har du flyttat kärran ute och klickat på brunnen?
 
Sv: The Mystery of Time...

vad är det för adress? ja tänkte ta itu med ett nytt rum nu.. :angel: har sedan lääänge gett upp det blå rummet.. ;)
 
Sv: The Mystery of Time...

Ha det så trevligt!! :bump:

jag har nyss gjort om den igen,,, :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp