The Mystery of Time...

Sv: The Mystery of Time...

HJÄLP
Iq:n har flytt ut ur mitt huvud... :eek:
Fastnat vid buren på level 7 har satt in disketten men fattar inte hur jag skall göra sen...
Skall man hitta en gul ratt eller skall man göra så ratten på buren blir någon annan färg?????? :cry: :cry:
 
Sv: The Mystery of Time...

nä man ska ratta på den där sen så ska du se så händer det att du kommer vidare,du ska ratta så att alla blir "färglösa"
 
Sv: The Mystery of Time...

Det är ju bara en som blir färglös i taget
 
Sv: The Mystery of Time...

är det ngn som har kommit till nivå 10? varför sk amna spela biljard när man inte ens träffar kulorna???
 
Sv: The Mystery of Time...

Räkna med att du får gå tillbaka och hämta mer pengar några ggr innan du får ner kulorna. Testa med olika vinklar och var envis!
 
Sv: The Mystery of Time...

Trilla skrev:
är det ngn som har kommit till nivå 10? varför sk amna spela biljard när man inte ens träffar kulorna???
Har du hittat kritan?
 
Sv: The Mystery of Time...

Jag har kommit till laserväggarna... Fattar inte hur man skall komma förbi vägg nummer två
 
Sv: The Mystery of Time...

hur sjutton lyckadws du? jag har föröskt hur länge som helst nu jö! börjar tröttna rejält ,fan då... vill ju lyckas...
 
Sv: The Mystery of Time...

jag fattar inte biljarden jag spelar och spelar men det går inte =( *river mig i håret snart* :crazy:
 
Sv: The Mystery of Time...

Krita kön och testa vinkel för vinkel med biljarden så går det ganska snabbt
 
Sv: The Mystery of Time...

hur gör jag det då?har föröskt.. aha nu så,vänat lite så ska vi se! nu försvann kritan när jag använde den.. haha vänta lite nu då! hehe TACK för tipset ni är så gulliga här!!! :love:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp