Jag är oftast bara här inne

Sv: Jag är oftast bara här inne

en annan sak är att se till att ni har service pack 2 för xp.. Den täpper igen en massa säkerhets luckor i explorer.

Jag kör ad-aware varje dag, brukar har mellan 6-30 objekt som behöver rensas bort per dag. så det är ganska normalt.

Jag kör disk defragmenteraren kanske en gång i månaden, brukar inte behövas oftare..
 
Sv: Jag är oftast bara här inne

ankans skrev:
en annan sak är att se till att ni har service pack 2 för xp.. Den täpper igen en massa säkerhets luckor i explorer.

Jag kör ad-aware varje dag, brukar har mellan 6-30 objekt som behöver rensas bort per dag. så det är ganska normalt.

Ser du inte sambandet?
Internet Explorer = Skit...
Det är genom IE man får mest virus och annat skräp till datorn... för er som inte redan har gjort det, byt till Firefox: http://www.spreadfirefox.com/
 
Sv: Jag är oftast bara här inne

:D :D he he, men det är min jobbdator, får nöja mig med miljön vi kör på jobbet.....
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 476
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 279
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre Nu startar jag en väldigt känsligt ämne men jag har på sistone blivit väldigt involverad i detta på alla håll och kanter och känner att...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
17 601
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp