Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

G
IT & mobiler Vilken ska jag ha? den jag har nu.. Eller denna, den har jag gjort själv.. Tack på förhand!
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Gilraen
·
B
IT & mobiler vad finns det för bra såna program(som man gör om mp3 till waw i)?? Ska bränna en skiva, men brorsan har inte kvar det programmet, så...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Bonzaij
·
IT & mobiler Kan man ha datorn på dygnet runt? Eller ökar det risken för att den ska krascha om den aldrig får "vila"? :crazy:
Svar
13
· Visningar
1 263
Senast: Smajlet
·
S
IT & mobiler Finns det något enkelt sätt i css att sätta fast hur en länka ser ut i teckensnitt och storlek? Den här kan man ju t.ex. lägga in för...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Kan en dators IP-adress ändra sig? Jag har nämligen en räknare på min hemsida, och jag vill ju inte att den ska räkna med varje gång jag...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: Grevinnan
·
K
IT & mobiler Hjälp! Idag laddade jag upp bilder ifrån digitalkameran som jag tagit under dagen. :) När jag sedan skulle in i mappen där bilderna låg...
Svar
4
· Visningar
817
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Kan man på något vis föra över pappers dokument till tex word eller Power point UTAN att sitta och skriva in det förhand :confused...
Svar
2
· Visningar
1 347
Senast: Rea
·
S
IT & mobiler Titta noga runt rubriken AKADEMISK RIDKONST och kolla om ni kan se att det är en bild...alltså att bakgrunds färgen på bilden skiljer...
Svar
19
· Visningar
1 005
Senast: Spider84
·
S
IT & mobiler Vad finns det för olika teckensnitt som är internet vänliga? Verdana använder jag ju nu, men jag hade velat titta på lite olika för en...
2
Svar
33
· Visningar
7 581
Senast: cruella
·
E
IT & mobiler Finns det några såna att ta till? Helst i Html eller liknande så att det går att använda till min hemsida. Märkte nu senast när jag...
Svar
6
· Visningar
776
Senast: spoff
·
IT & mobiler Den där rutan \"svar till\", hur får man den? Ja ni läste ju rubriken. Har pinsamt nog inte kommit på ännu hur man gör :o. Alltså hur...
Svar
6
· Visningar
930
Senast: Gry
·
L
IT & mobiler När jag lägger upp hela mappar till telias server till min hemsida så kan jag sen inte ta bort dom.. Dom kommer bara tillbaka igen.. Kan...
Svar
6
· Visningar
710
Senast: Love_Lee
·
C
IT & mobiler Sitter här och måste flytta en stor mapp från den här datorn (laptop) till min stationära... Detta för att kunna kolla bilderna i...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Grevinnan
·
C
IT & mobiler ta bor ett mail man har skickat? skulle vara superduperbra om någon kunde hjälpa mig.. om det går.. fort fort.. det skickades för ett...
Svar
15
· Visningar
1 303
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Fick min nya leksak levererad idag. Pojken har en mini Sony Cybershot, men den är ju bara liten. Förhoppningsvis tar min lite bättre...
Svar
8
· Visningar
916
IT & mobiler Någon som läst programhantering? Vad innebär det? Är det svårt?
Svar
7
· Visningar
1 115
C
IT & mobiler Använder Photoshop och Photoshop Elements (olika på olika datorer - jag tycker att båda programmen har sina fördelar). Nu har jag en...
Svar
13
· Visningar
1 031
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Jag har kommit in på en hubb men kan inte connecta mig mot någon, varför inte?? Jag har precis laddat ner DC++ och kan alltså ingenting...
Svar
6
· Visningar
1 023
IT & mobiler Både jag och en kompis har haft bredband fram tills för några månader sen. En av favoritsidorna har alltid funkat. Men nu när vi har...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: 456789
·
R
IT & mobiler från windows xp till 95 eller 98??
Svar
7
· Visningar
742
Senast: Pellur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp