Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Hur lyckas jag få så att sidnumreringen börjar att numrera från sidan 3 i dokumentet med siffran 1? Jag har ett långt dokument och i...
Svar
9
· Visningar
1 518
Senast: Gammeln
·
G
IT & mobiler Vet någon vart man kan ladda ner DC++ ifrån?
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Gefjun
·
L
  • Låst
IT & mobiler Hur göra på t.ex msn?? Jag E trög JAG vet... *ler* :o
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Cheeserica
·
F
IT & mobiler För ett tag sen skapade jag ett konto på Alxnet och gjorde en gästbok till min sida. Jag fick en adress jag kunde länka till, och det...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: Spider84
·
J
IT & mobiler Eller ja.. inte än . men har gjort en ny sida. har lite (MYCKET!!) arbete med fotosidorna kvar. men ja undrar lite om vad ni tycker...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: jojjo_blondin
·
S
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida med länkar som ligger i en tabell, min fråga är hur jag ska få länktexten att bli större och inte...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: sara
·
IT & mobiler Om jag går in på Mina nätverksplatser så finns där massa olika... filer? Men dom har konstiga namn !! 13 st finns det och dom jag undrar...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: MissFideli
·
C
IT & mobiler Nu är "min", eller ja den handlar om min vovve då, hemsida nääästan klar :D Hemsidan Vad tycks?
Svar
3
· Visningar
631
Senast: cruella
·
IT & mobiler Även jag skulle vara tacksam över lite tips och ideer om layouten på mina sidor! http://w1.858.telia.com/~u85811929/index2.html och...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: cruella
·
D
IT & mobiler Än en gång har jag kört fast när jag ska bestämma hur tabellerna ska se ut på min hemsida! Den här gången har jag problem med att få...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: cruella
·
C
IT & mobiler Har ju gjort ett antal album vid det här laget och har lärt mig en del på vägen, inte minst tack vare Soapbubble :bow: :bow: :bow: (har...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: cissiny
·
B
IT & mobiler jag behöver hjälp med att få upp mina filmer på internet. jag kan ingenting om datorer och jag har ett konto på passagen.se men det...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: Zaga
·
  • Låst
IT & mobiler Fick inte ha kvar mitt konto på spray. Något tips om vart man kan ladda upp bilder så dom fungerar här på Bukefalos?
Svar
3
· Visningar
686
G
IT & mobiler När man trycket på "Public Hubs" kommer de upp massa olika namn. är de dom man laddar ner music från ? eller va gör dom där ? Är inget...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: cruella
·
O
IT & mobiler Jag håller på fixar med tabeller i words nu. Men hur får jag bort själva kantlinjerna/tabellerna sen då? Antal kolumner= 2 Antal rader= 1
Svar
2
· Visningar
774
Senast: oasen
·
K
IT & mobiler I morgon dumpar jag Windows till förmån för Linux. :cool: Jag känner mig SÅ geekig! :cool: *1337*
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Kiddo
·
U
IT & mobiler Hej, vi har antivirusskyddet Panda titium 2004 på vår dator och det händer ibland att "skyddsnivån är låg" och Pandan borta. Man får då...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Tassa
·
N
IT & mobiler Vad tycker ni är roligast att läsa? Hur ska en riktigt snygg hemsida se ut? Har ni tips på hemsidor ni tycker om? Vill veta eftersom jag...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: cruella
·
IT & mobiler Var kan man få tag på det? Vill så gärna köpa mig en men är så fattig det bara går. Skulle vara om man kan hitta någon RIKTIGT billig...
Svar
8
· Visningar
1 194
Senast: gul_zebra
·
V
  • Låst
IT & mobiler någon som kan tipsa mig om ett bra ställe att lägga in bilder på för att länka till? gratis helst
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp