Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

B
IT & mobiler Min dator har förtillfället blivit väldigt keff. För när jag se in på vissa sidor, laddas först sidan lite, men sen blir den helt...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Bonzaij
·
Y
IT & mobiler och kan skicka den till mig? Det är till Microsoft office (word). Jag har den hemma men behöver den här på jobbet idag. Filen bör...
Svar
1
· Visningar
635
Senast: Ylva
·
P
IT & mobiler vi har ett arbete till idag och vii ha reda på hur det går till när man besöker en hemsida och hur det går till när man tömmer sin mejl...
Svar
1
· Visningar
592
Senast: Soapbubble
·
IT & mobiler Vart kan man fixa det? .tk och liknande? :confused:
Svar
3
· Visningar
729
Senast: BeastieBabe
·
T
IT & mobiler GHA! Jag fixar inte detta! Hur gör jag en style på en tabell så att alla celler får kanter i en viss färg? Det enda jag får till så...
Svar
7
· Visningar
875
Senast: Tippan
·
B
IT & mobiler Hade tänkt sätta mig och knopa ihop en layout i photoshop,men vilken storlek skall man ha på layouten för att det ska bli snyggast...
Svar
3
· Visningar
696
Senast: Monochrome
·
E
IT & mobiler Jag har nu laddat hem ca 20 st av Phil Collins- In the air tonight och ljudet fungerar inte på ngn av låtarna...alltså det spelar men...
Svar
9
· Visningar
996
Senast: satanic
·
IT & mobiler Jag sitter och klurar på hur jag ska göra för att kunna skapa listor i Excel. Det jag vill är att kunna skapa flera icke av varandra...
Svar
1
· Visningar
1 888
Senast: goamarie
·
IT & mobiler Vart hämtar jag hem detta ? Nån som har en direktlänk så jag slipper leta bland engelska sidor...det ids jag inte.
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Cheeserica
·
D
IT & mobiler Idag har Winamp plötsligt slutat fungera. :crazy: Någon som har någon idé om vad det är för fel när programmet stängs när man försöker...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Hej Vet någon om det går att göra om en MP3 låt till en vanlig wma (vad nu det står för?) Vill nämligen bränna ner några låtar från...
Svar
5
· Visningar
945
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Jag gjorde om en hemsida igår kväll, och la ut den på nätet nyss. Lokalt i datorn funkar allt som det ska, men ute på nätet blir det...
Svar
8
· Visningar
962
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har tagit endel kort med digitalkamera och lagt in på datorn. Men jag redigerade dom för att minska storleken, mest att jag har...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler jag har bara microsoft office version från -97. mycket störande för jag skulle behöva ha en nyare version. vad kostar det egentligen att...
Svar
11
· Visningar
973
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Har suttit och knåpat ihop en hemsida, inte kommit så långt än men tänkte höra vad ni tycker hittils. http://vavva.1go.dk
Svar
6
· Visningar
828
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Jag har några videosnuttar i .avi format som fungerar lokalt på min dator. Jag kan klicka på dem och realplayer startas och visar...
Svar
2
· Visningar
755
Senast: puppan2
·
IT & mobiler Sedan jag för några dagar sedan fick en ADSL-anslutning, har jag ett antal gånger fått upp en messenger-ruta, som gör reklam för...
Svar
10
· Visningar
1 005
Senast: Butros
·
B
IT & mobiler ...fort! hur ser man hur mycket plats man har på hårddisken samt vad man har för grafik kort? jag vet att man går in på kör sedan...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Beskyddaren
·
IT & mobiler Har problem, hjälp mottages tacksamt. Skulle gå in på Freefarms foderstatsprogram optignägg, hade tydligen inte det java-plugin (1.4)...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: gylle
·
IT & mobiler Nu behöver jag lite hjälp. Jag kodar många olika hemsidor varav flera åt företag och det är naturligtvis viktigt att de funkar i alla...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?