Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler Vet att man kan göra det med olika bildformat (även om jag inte längre kommer ihåg hur, men det gör inget för jag har redan ställt in...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Ylva
·
M
IT & mobiler För ett par år sedan gjorde jag en enkel hemsida till mina föräldrar och nu påstår de att det är för lite trafik på sidan med "bara" 108...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: alazzi
·
M
IT & mobiler Jag sitter här och blir snart galen! Försöker ladda upp en hemsida med ftp på ett konto(silver) på spray, med eget domän-namn. Men i...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Nån som vet nån sida? har tråkigt
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: BeastieBabe
·
IT & mobiler Kan någon förklara för mig hur man bränner en platta? Har inte lärt mig det än och inte vågat mig på o testa heller :D
Svar
1
· Visningar
671
Senast: zeemee
·
L
IT & mobiler Oteknisk som jag är behöver jag lite hjälp... Jag skulle vilja ladda ner ett gratis, bra program där man kan ladda ner musik. Ja...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Fnurra
·
IT & mobiler Jag är ganska övertygad om att det här är det första inlägget postat från en handdator via Bluetooth och GPRS. :)
Svar
7
· Visningar
926
Senast: Butros
·
IT & mobiler Blir så trött på min knasiga dator...! Fast nu är det nog inte datorn i sig som är problemet utan ZoneAlarm. Jag kan inte se länkade...
Svar
14
· Visningar
1 154
Senast: Mynta2
·
C
IT & mobiler Nu är det så att jag, otekniska Anna, alias Cronis, lyckades att insatllera Kazaa! :cool: Kan inte ha DC++ då min dator e för liten...
Svar
7
· Visningar
1 163
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Hur gör jag så att jag får en bild spegelvänd? Har ett par bilder jag skulle vilja vända, man kan banne mig inte komma på hur jag ska...
Svar
3
· Visningar
3 267
Senast: millansnillan
·
IT & mobiler På min dator har det nu blivit nåt konstigt fel...på en del sidor jag öppnar så blir bokstäverna "större" :confused: och sidan får som...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Prosit
·
S
IT & mobiler Jag har fått lite olika svar på den här frågan, när jag frågat andra, men ingen verkar veta exakt vad som gäller. Kanske någon här som...
Svar
8
· Visningar
939
Senast: alfa460
·
L
IT & mobiler Nu har jag gjort min allra första hemsida och vill veta vad ni tycker. http://home.swipnet.se/liliegren Fotoalbumet kan ta lite tid...
Svar
2
· Visningar
659
Senast: Nafayette
·
B
IT & mobiler Jag har haft min hemsida på WS_FTP 95 under en längre tid och allt går bra. Men nu har min brorsa bytt ut det mot WS_FTP Pro. Det är...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: B1an
·
IT & mobiler Så står det när jag går in på http://www.skaraborgsps.org (förstasidan). Kan heller inte se räknaren. Hittar inget vad jag tycker ser...
Svar
5
· Visningar
1 357
Senast: Venus
·
L
Svar
5
· Visningar
756
Senast: ScissorHands
·
K
IT & mobiler Jag är inte så bra på datorer, men ni får väl stå ut med min kanske dumma fråga... Vad är cookies? Innan kunde jag inte komma in på...
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Fridixen
·
IT & mobiler Håller på med en hemsida. (jobbar med Dreamweaver) I den skall olika hästar presenteras. Klickar man p hästens namn så kommer det upp...
Svar
13
· Visningar
879
Senast: Nafayette
·
  • Låst
IT & mobiler Har spelat in en kort film med nya digitalkameran och tänkte lägga upp den på nätet. Var kan jag lägga upp den?
Svar
6
· Visningar
840
Senast: Cheeserica
·
A
IT & mobiler Jag är helt nollställd vad det gäller datorer men ändå har jag gått å köpt mig en fin liten laptop med Windows xp. När den väl är...
Svar
3
· Visningar
1 093
Senast: Millz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V