Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

W
Svar
6
· Visningar
1 570
Senast: joie_de_vivre
·
K
IT & mobiler Vart kan man lägga ut dom på nätet? Till vanliga bilder finns det ju fotoalbum på nätet som man kan lägga ut bilder på. Men nu undrar...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Dimmans_Elaine
·
I
IT & mobiler jag är en inkompitent idiot när det gäller datorer, och jag har nu en hemsida som jag inte fattar mig på. jag vill ha denne ändrat,men...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Icebabe_1
·
IT & mobiler min hemsida är nerplockad? :confused: någon mer som råkat ut för det eller är det bara jag? la upp bilder senast igår (min tid) och...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: Kiddo
·
IT & mobiler Vem i hela friden kom på att uppfinna en sleeptangent på tangentborden? Lyckas med jämna mellanrum slå i knappen i skärmen när jag...
Svar
10
· Visningar
883
Senast: Cheeserica
·
  • Låst
IT & mobiler Hej, kan någon visa mig hur man lägga in bild? Den syns aldrig :(
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Cheeserica
·
B
IT & mobiler hur lägger man in videoklipp ?? Har en videoklipp jag skulle vilja lägga om men hur :confused:
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Blobas
·
IT & mobiler Sitter och pular med ett nytt upplägg på en av sidorna. Jag är nybörjare på css, so be gentle ;) http://w1.858.telia.com/~u85811929/...
Svar
19
· Visningar
1 250
Senast: Cheeserica
·
C
IT & mobiler När man klickar på en länk till exempel såhär: Bukefalos.com då ska den ju vanligtvis öppnas i ett nytt fönster. Nu är det så att det...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Chough
·
M
IT & mobiler Finns det nån som vet något bra, och framförallt enkelt program, där man kan redigera mp3-låtar och göra om dem till *.mid eller *.mmf...
Svar
9
· Visningar
1 168
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Helt plötsligt när jag satt och surfade nu så kunde jag inte längre högerklicka på bilder eller länkar för att få upp tex "egenskaper"...
Svar
2
· Visningar
1 364
Senast: Dragonfruit_
·
IT & mobiler Idag upptäckte jag att min dator ringer upp ett annat nummer mot det vanliga. Dessutom har mitt användarnamn ändrats vid anslutningen...
2
Svar
21
· Visningar
2 085
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Hur ska man göra en snygg meny på hemsidan. Om jag nu ska hoppa över ramarna som jag använde förut. Har provat ett program som heter...
Svar
2
· Visningar
824
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Jag vet inte riktigt vad jag har lyckats ställa till med nu, men helt plötsligt är texten på de flesta sidor jag går in på väldigt stor...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler Hej på er! Jag har just skaffar en hemsida och lagt in någr vackra bilder på mig och mina kaniner! :D Men de här bilderna är tagna på...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: B1an
·
D
IT & mobiler Jag vet att det redan finns en aktuell tråd om ramsidor, men den börjar bli ganska lång så jag startar en ny tråd om lite samma sak och...
2
Svar
22
· Visningar
1 747
Senast: Kiddo
·
F
IT & mobiler ÄR det ett virus eller INTE? Har hört talas om det innan, och hört allt från att det ska vara en "nyttig" och BRA fil, till ett rent...
Svar
10
· Visningar
869
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Jag har några filmer som jag har på datorn. jag skulle vilja Visa desa på gnägg. men jag vet ingen stans där jag kan lägga den på...
Svar
5
· Visningar
834
IT & mobiler Hur gör man för att "klippa ut" hästen från själva kortet? Jag vill kunn göra så här Någon som kan förklara? :)
Svar
3
· Visningar
796
Senast: cruella
·
IT & mobiler Någon som har lite koll på detta? Har absolut ingen aning vad man får och inte får göra.. Lite ex: Får man spara bilder på sin dator...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: gadriel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Stil på bostad för uthyrning.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp