ADSL-modem

Sv: ADSL-modem

Kan du då tänka dig hur kul det är när jag som egentligen inte kan ett jota, ändå kan mer?
Det som är fel nu är antagligen att när man avinstallerar modemet så tar han inte med alla filer, vilket blir kaos när man installerar om. Det dom gjorde sist på min dator var att leta reda på alla filer och ta bort dom, vilket ju tog tid förstås och sen installera om allt igen. Då fungerade det kanon. Kanske att han får ta hem datorn igen, men det är lite ont om tid och jag kan inte vara utan den för länge eftersom jag sköter ekonomi och sånt via datorn.
 
Sv: ADSL-modem

Nu har jag fått hem ett nytt modem, ett Ethernet-modem och även lyckats sätta in ett nätverkskort i datorn alldeles själv (jättesvårt :smirk: )
Så idag är första dagen på ADSL igen. UNDERBART !!
 

Liknande trådar

  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 093
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vad har ni för fobier? Nån mer som har talassofobi? Jag var ute och paddlade med familjen i söndags, och då gjorde en fobi sig påmind...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 899
Senast: Freazer
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 216
IT & mobiler Ja, som rubriken lyder. Är ofrivillig teknisk support åt min faster som har en Samsung Galaxy A3 som hon inte lyckas komma ut på...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp