Frågor om bildvisning och användarbilder ställs HÄR

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ett litet tips!

Använd förhandsgranskning, då ser du direkt om bilden finns där eller inte ;)

Man kan koppla på den funktionen helt oxå genom att ändra i visningsintällningar i sin kontrollpanel.
 
Jag vet inte riktigt hur du lyckas med att få bort en massa saker och lägga till saker. :D

Gör bara så här: kopiera adressen till bilden (hittar du genom att högerklicka på bilden och välja egenskaper). Sen trycker du på Bild under där man skriver sitt inlägg här på buke. Sen klistrar du in adressen och trycker okej. Sen ska allt funka!
 
star.jpg


Varför funkar det att lägga upp bilden här men inte som användarbild?!? :cry:

Adresen jag använder är: http://img78.photobucket.com/albums/v259/millasmarsvin/STAR.jpg
 
Som det nu har du en adress för bilden du la ut i inlägget och en annan där du vill ha användarbilden.

Högerklicka på den icke fungerande avnändarbilden och jämför länkarna så ser du att det är två olika. Testa igen med den länken som visade sig fungera nu när du la ut den i inlägget och se om det fungerar.
 
Jaaaaaaaa! Nu när jag testade för 24:e gången så funkade det
:bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump: :banana: :bump:

Tack för hjälpen!
 
:D Du lyckades nog bara kopierar in fel länk. Ibland gör man det och kan sitta och vara smått förbannad över det i flera dagar innan man ser att det skiljer sig lite på länkarna. :p

Bra att det funkade nu i alla fall!!
 
Re: Frågor om användarbilder ställs HÄR

lånar bara svars knapp för att se om jag lykats få in användar bilden :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Min hund har haft problem med magen nu sedan i maj, med perioder av diarré. Veterinären har tagit jättedyra blod- och avföringsprov som...
Svar
7
· Visningar
660
Hemmet Jag väljer att posta det här under ett nytt nick då jag inte är särskilt anonym och inte vill att det ska börja gå rykten om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 252
Senast: Luff
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 942
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp