Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Frågor om bildvisning och användarbilder ställs HÄR
Jag vet inte riktigt hur du lyckas med att få bort en massa saker och lägga till saker.
Gör bara så här: kopiera adressen till bilden (hittar du genom att högerklicka på bilden och välja egenskaper). Sen trycker du på Bild under där man skriver sitt inlägg här på buke. Sen klistrar du in adressen och trycker okej. Sen ska allt funka!
Som det nu har du en adress för bilden du la ut i inlägget och en annan där du vill ha användarbilden.
Högerklicka på den icke fungerande avnändarbilden och jämför länkarna så ser du att det är två olika. Testa igen med den länken som visade sig fungera nu när du la ut den i inlägget och se om det fungerar.
Är du säker på att du tagit rätt adress? Annars är det nåt mysko med stället du har bilden på. Testa igen och kopiera in den understa av de adressern jag la in. Annars vet jag inte vad som är fel.
Du lyckades nog bara kopierar in fel länk. Ibland gör man det och kan sitta och vara smått förbannad över det i flera dagar innan man ser att det skiljer sig lite på länkarna.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.