Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
IT & mobiler http://w1.874.telia.com/~u87418788/trav.mov fungerar denna att se? fungerar inte ens för mig själv, men min dator kan inte vissa filmer...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: ScissorHands
·
S
IT & mobiler är jag olaglig som lägger upp bilder där människor är med (som jag inte ens frågat om jag får plåta) på internet? Jag har blivit...
Svar
14
· Visningar
1 359
S
IT & mobiler Jag har tydligen fått ett virus på min dator, klickade på en länk (som sprids varje gång någon klickar tydligen) datorn stängde då av...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Ewonya
·
IT & mobiler Jag har sökt i Hotmails egen hjälpfil men hittar inte det jag söker. Förut kunde man kryssa i nånstans så att man kom tillbaka direkt...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: oz_joj
·
D
IT & mobiler Så att det inte går att högerklicka på den, hur gör man det? HTML-kod? Jag har Frontpage och hittar inget om detta i Hjälpen. Har sett...
Svar
5
· Visningar
1 050
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler På min hemsida inne under länkar ( http://medlem.spray.se/hoppaner ) så öppnas länkarna på själva hemsidan. Jag hade velat att de...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler Jag är helt hysterisk över min dator. För det första har jag fått en blå liten rand högst upp som tydligen heter "pingtestokay" Även om...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Elftor
·
S
IT & mobiler http://www.zuchthof-klatte.de/ Jag fick den sidan som en länk av de som har semin från Argentinus i år, men det kommer upp ett...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Jag är ute på svag is... ska köpa dator óch kan INGENTING! (Mer än surfa... ;)) Jag söker en som är 1-2 år gammal, ska vara SNABB och...
Svar
19
· Visningar
1 250
Senast: puss_och_kram
·
IT & mobiler Hur rengör man bäst tangentbordet? Är det bara att lämna in det någonstans som gäller eller...? Vart i sådana fall? :crazy: /Nyx -...
Svar
12
· Visningar
4 632
Senast: puss_och_kram
·
T
IT & mobiler ...till brännbara CD-filer. Vet nog inte själv vad jag menar riktigt, men någon annan kanske fattar bättre :p Ska alltså göra om...
Svar
15
· Visningar
1 464
Senast: Madelene
·
IT & mobiler Är ni självlärda, har ni en sådan utbildning eller har ni gått en kvällskurs? Jag vill också göra en... :crazy:
2
Svar
25
· Visningar
2 209
Senast: Madelene
·
C
IT & mobiler Har fått två "rader" där uppe i rutan, ena heter My search SearchBar, och den andra Hotbar... Har försökt att radera dessa men det går...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Madelene
·
IT & mobiler Vad tycker ni om mitt projektarbete? Är sidan värd ett MVG? Hemsideprojekt - Frieserhingstar Vad är bra/dåligt? Var inte rädda...
2
Svar
20
· Visningar
1 820
Senast: Lorelie
·
L
IT & mobiler Någon som är duktigt på programmering? Kan ni kika igenom min kod: Private Sub rätta_Click() Static poäng As Integer Dim bild As...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Soapbubble
·
B
IT & mobiler Idag lyckades jag klara "Allmän IT, Windows och och Outlook. Men visst är detta de 3 lättaste modulerna? Jag fastar för de 4 andra...
Svar
13
· Visningar
1 508
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
IT & mobiler iSearch \"toolbar\" - så fick vi bort den! Sambon (baszen här) hade fått upp en extra rad i Explorer med bl a en sökruta för iSearch...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: ScissorHands
·
M
IT & mobiler någon som vet någon sida med snygga skrivbordsbakgrunder? behöver förnya mej lite. :)
Svar
8
· Visningar
2 904
Senast: spoff
·
S
IT & mobiler Den här kodningen har jag till en meny jag slåss med just nu: <!-- /* Configure menu styles below NOTE: To edit the link colors, go...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Spider84
·
IT & mobiler jag kan inte högerklicka och kopiera bildadresser.. eller ja.. högerklicka kan jag och få fram bildadressen men när jag ska kopiera den...
Svar
10
· Visningar
946
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp