Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Har just knåpat ihop en ny design till min hemsida.
Skulle vara kul att få höra vad ni tycker om den. Skriv gärna om ni tycker att något...
IT & mobiler
Kan man söka upp mailadresser för hotmail någonstanns?
Jag har lyckats radera en hel kategori i min kontaktlista. :crazy:
Och det fanns...
IT & mobiler
Jag har en jätte fånig inställning på den dator jag börjat använda nu, när rutor som kommer ifrån datorn kommer upp, så som om jag vill...
IT & mobiler
kommer inte ihåg vad den sidan hette, men man kan göra egna överskrifter med häftiga stilar...någonting med font....någon som kan tipsa...
IT & mobiler
Är det värt att skaffa? Ett par frågor:
1. Kostar det något?
2. Finns mycket att ladda ner? (d.v.s. om man söker på musik och filmer så...
IT & mobiler
Jag ska börja plugga ´till hösten och min sambo och jag blir särbos, med 40 mils avstånd.
Han kommer behålla datorn, och därflr behöver...
IT & mobiler
Har en gammal dator som verkligen skulle behöva rensas. Men jag kommer inte ihåg hur man gör när man formaterar! :crazy:
Sen undrar jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.