Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick en jättefin logga av en tjej här på Buke (Nenas Graphics) till min kattuppfödning, och jag skulle behöva namnet på...
Svar
10
· Visningar
1 229
Senast: shattis
·
IT & mobiler Få en websida inom en \"textruta\"?! På min nya sida har jag gjort så att jag har all text osv inom en textruta (span class=box i css)...
Svar
3
· Visningar
862
Senast: psychogrrl
·
IT & mobiler Senaste dagarna har mappen program öppnats automatiskt varje gång jag startat datorn. Den öppnas alltså av sig själv. Jag har Windows...
Svar
11
· Visningar
947
Senast: Cattis_E
·
N
IT & mobiler Kan någon förklara hur det går till när jag får mail-deamon-svar att MITT mail till den ene och andre, som jag inte känner alls...
Svar
10
· Visningar
1 921
Senast: Nordstjernan
·
C
IT & mobiler Har gjort en dundertabbe och undrar om det går att lösa? :crazy: :confused: Skrev ihop en artikel, skickade till personen jag...
Svar
2
· Visningar
1 155
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Hur lyckas jag få så att sidnumreringen börjar att numrera från sidan 3 i dokumentet med siffran 1? Jag har ett långt dokument och i...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: Gammeln
·
G
IT & mobiler Vet någon vart man kan ladda ner DC++ ifrån?
Svar
2
· Visningar
839
Senast: Gefjun
·
L
  • Låst
IT & mobiler Hur göra på t.ex msn?? Jag E trög JAG vet... *ler* :o
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Cheeserica
·
F
IT & mobiler För ett tag sen skapade jag ett konto på Alxnet och gjorde en gästbok till min sida. Jag fick en adress jag kunde länka till, och det...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Spider84
·
J
IT & mobiler Eller ja.. inte än . men har gjort en ny sida. har lite (MYCKET!!) arbete med fotosidorna kvar. men ja undrar lite om vad ni tycker...
Svar
3
· Visningar
791
Senast: jojjo_blondin
·
S
IT & mobiler Jag håller på att göra en hemsida med länkar som ligger i en tabell, min fråga är hur jag ska få länktexten att bli större och inte...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: sara
·
IT & mobiler Om jag går in på Mina nätverksplatser så finns där massa olika... filer? Men dom har konstiga namn !! 13 st finns det och dom jag undrar...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: MissFideli
·
C
IT & mobiler Nu är "min", eller ja den handlar om min vovve då, hemsida nääästan klar :D Hemsidan Vad tycks?
Svar
3
· Visningar
633
Senast: cruella
·
IT & mobiler Även jag skulle vara tacksam över lite tips och ideer om layouten på mina sidor! http://w1.858.telia.com/~u85811929/index2.html och...
Svar
4
· Visningar
715
·
D
IT & mobiler Än en gång har jag kört fast när jag ska bestämma hur tabellerna ska se ut på min hemsida! Den här gången har jag problem med att få...
Svar
7
· Visningar
828
·
C
IT & mobiler Har ju gjort ett antal album vid det här laget och har lärt mig en del på vägen, inte minst tack vare Soapbubble :bow: :bow: :bow: (har...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: cissiny
·
B
IT & mobiler jag behöver hjälp med att få upp mina filmer på internet. jag kan ingenting om datorer och jag har ett konto på passagen.se men det...
Svar
5
· Visningar
684
Senast: Zaga
·
  • Låst
IT & mobiler Fick inte ha kvar mitt konto på spray. Något tips om vart man kan ladda upp bilder så dom fungerar här på Bukefalos?
Svar
3
· Visningar
687
G
IT & mobiler När man trycket på "Public Hubs" kommer de upp massa olika namn. är de dom man laddar ner music från ? eller va gör dom där ? Är inget...
Svar
3
· Visningar
760
·
O
IT & mobiler Jag håller på fixar med tabeller i words nu. Men hur får jag bort själva kantlinjerna/tabellerna sen då? Antal kolumner= 2 Antal rader= 1
Svar
2
· Visningar
775
Senast: oasen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023